Jeg bliver nød til at høre om det er en lov (Hunde)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

Mira0911

Jeg så tilfældigt at en bekendt på facebook havde en kollega som havde fundet en 1 årige hvalp.... Det var hvad jeg kunne forstå på det...

Denne hun her havde været på et "dyrlægeinternat" findes det? Der havde den været i 8 dage uden nogen havde henvendt sig til at de savnede den...

Når der ikke havde været nogen henvendelser inden for de 8 dage, så måtte dyrlægen aflive hunden....

Det synes jeg er for groft at gøre... Det er en hvalp... Den er på et internat, hvor den rent faktisk kan få et nyt hjem der igennem....

Altså - Det kan da ikke være rigtigt at det er en lov??????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

grinny

Nej det kan ikke være rigtigt, men det er det desværre!

Alle hunde (altså "kamp"hunde) som er født efter den dato hvor det blev vedtaget (kan ikke lige huske datoen) skulle, efter hvad jeg har hørt, aflives!

Det er ikke så lang tid siden der var en tråd herinde om nogle hvalpe på 8 uger, tror jeg det var, som skulle aflives fordi de var blevet smidt ud og fundet af nogle andre, og de må simpelthen ikke blive voksne!

Det er den mest latterlige lov jeg nogensinde har hørt. Det er ikke hundene der er sådan, det er ejerne der opdrager dem til det! Kan blive så gal

Anmeld

30. juli 2010

Mira0911

grinny skriver:

Nej det kan ikke være rigtigt, men det er det desværre!

Alle hunde (altså "kamp"hunde) som er født efter den dato hvor det blev vedtaget (kan ikke lige huske datoen) skulle, efter hvad jeg har hørt, aflives!

Det er ikke så lang tid siden der var en tråd herinde om nogle hvalpe på 8 uger, tror jeg det var, som skulle aflives fordi de var blevet smidt ud og fundet af nogle andre, og de må simpelthen ikke blive voksne!

Det er den mest latterlige lov jeg nogensinde har hørt. Det er ikke hundene der er sådan, det er ejerne der opdrager dem til det! Kan blive så gal

Det her er så en terrier...

Anmeld

30. juli 2010

grinny

MoarJ skriver:

Det her er så en terrier...

Så virker det da godt nok helt forkert?! De burde da hjælpe den?

Anmeld

30. juli 2010

Mira0911

grinny skriver:

Så virker det da godt nok helt forkert?! De burde da hjælpe den?

Det virker fuldstændigt forkert... Hunden får imorgen til at leve i... Det er dybt uretfærdigt....

Anmeld

30. juli 2010

Mimic

mange internater har ikke plads eller råd til at have hunde eller katte i længere end en uge, er der ikke en foster familie der kan tage den, har ejeren ikke hentet den inden en uge eller kan/bliver den ikke bortadopteret inden en uge, bliver de oftest aflivet... forfærdeligt, men sandt...

Anmeld

30. juli 2010

Mira0911

Ej øv altså... Synes jeg slet ikke er fair....

Anmeld

30. juli 2010

SpunkenJo

MoarJ skriver:

Ej øv altså... Synes jeg slet ikke er fair....

Det erder jo mange ting her i livet der ikke er

men du kunne jo selv tage hunden til dig hvis du ikke kan bære dens skæbne......?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.