En skovl er en spade...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

Klumpe-dumpe

kartoffel-kartoffel....

Men hvordan lære man, at læse det der overvuderet han-køn

altså hvis nu sådan en fliter, så ryger det sgu altid hen over knolden på mig...

-Og hvis jeg endelig er en smule "opmærksom", så ved jeg bare aldrig om jeg skal ligge noget i det, eller om de/han bare er sådan almindelig flink/sød.

Ehm om nu er jeg begyndt at smsé og chatte lidt med den her gut, og det er som regl ham der kontakter mig, og det er sådan med "nick-name" I ved som søde - tøssepige og sådan.... -og han har også spurgt om jeg kommer ud, så han lige kan fixe nogle billeder, men det har så aldrig passet (med M og hans børn)

Vi kender hinanden gennem en fælles ven, så vi er altid med til fester sammen, når vores ven holder noget....

Ej undskyld det blev vidst meget rodet, men jeg kan dælme ikke finde ud af det der flirte halløj  Så håber I kloge Quinder har den gyldne opskrift

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

susan82

Først så vil jeg lige sige, at du skal åbne øjnene....Han syntes du er sød, og han vil da helt klart gerne se dig! Men nu kender jeg jo en gammel historie, og håber ikke det er samme gentagelse.....altså for ham. Du må møde ham face to face, og så se om han gør flere tilnærmelser.

Håber virkelig for dig søde, at det er en super sød fyr, som vil dele kærligheden med dig, for det har du fortjent!

p.s Skal vi snart have kaffe igen. Så kan jeg komme ned til dig.

Anmeld

30. juli 2010

anna-jonas

Søde Trine-mus. Læn dig tilbage, og lad dig blive feteret lidt.............gør det i dit tempo. Hvis han spørger om du kommer ud til ham, så sørg for at få Malutten passet og tag derud, hvis du har lyst. Mød ham med åbent sind og hjerte.............vær dig selv, og "go with the flow". Hvis det er noget.............så skal det nok udvikle sig.

Håber dælme at det er kærligheden der banker på din dør, for du fortjener en sød mand.

Anmeld

31. juli 2010

Bondepigen

Wuhu, sikke dog en heldig mand!

Læn dig tilbage, som Mette siger, og nyd det. Du har HELT sikkert fortjent en dejlig mand i dit liv...og hvilken mand vil ikke gerne være i dit liv.

Anmeld

31. juli 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Søde Trine-mus. Læn dig tilbage, og lad dig blive feteret lidt.............gør det i dit tempo. Hvis han spørger om du kommer ud til ham, så sørg for at få Malutten passet og tag derud, hvis du har lyst. Mød ham med åbent sind og hjerte.............vær dig selv, og "go with the flow". Hvis det er noget.............så skal det nok udvikle sig.

Håber dælme at det er kærligheden der banker på din dør, for du fortjener en sød mand.

Altså det er jo ikke så simpel at få Lutten passen en enkel aften, for mormor er sgu for nysgerrig og vil vide hvad jeg skal  og det behøver hun altså ikke lige i den her situation

Men ja du har nok ret, lad komme tid, lad komme råd, eller hvad det nu lige hedder

I de sidste 2 uger har han været på ferie med sine unger, og denne uge er han på ferie med gutterne..... Så jeg ved jeg ikke høre noget før om en uges tid... og tja så må vi jo tage det som det kommer, hvis det kommer....

Anmeld

31. juli 2010

Klumpe-dumpe

susan82 skriver:

Først så vil jeg lige sige, at du skal åbne øjnene....Han syntes du er sød, og han vil da helt klart gerne se dig! Men nu kender jeg jo en gammel historie, og håber ikke det er samme gentagelse.....altså for ham. Du må møde ham face to face, og så se om han gør flere tilnærmelser.

Håber virkelig for dig søde, at det er en super sød fyr, som vil dele kærligheden med dig, for det har du fortjent!

p.s Skal vi snart have kaffe igen. Så kan jeg komme ned til dig.

TILNÆRMELSER  fårk det ved jeg da slet ikke hvordan man tackler

-Og nej eller jo du kender jo flere historier, men ikke lige den er

Btw det der med at ÅBNE øjnene, det skal du hvis lære Martin, da jeg dyttede af ham igår da han gik FORAN audien, nede ved sit job, kunne så ikke lige tolke om han gav mig sådan "hånden", fordi han ikke så hvem det var eller han hilste

Jo det skal vi da, men man og ons. skal jeg være på Portland, så der er jeg sgu nok bombet, men tænkte faktisk på om I vil med i zoo i næste weekend?

Anmeld

31. juli 2010

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Wuhu, sikke dog en heldig mand!

Læn dig tilbage, som Mette siger, og nyd det. Du har HELT sikkert fortjent en dejlig mand i dit liv...og hvilken mand vil ikke gerne være i dit liv.

Åhhh hvor er du sød

Ja jeg vidste jeg kunne regne med jer

Anmeld

31. juli 2010

MORJESPERSEN

kartoffel-kartoffel....

Men hvordan lære man, at læse det der overvuderet han-køn

altså hvis nu sådan en fliter, så ryger det sgu altid hen over knolden på mig...

-Og hvis jeg endelig er en smule "opmærksom", så ved jeg bare aldrig om jeg skal ligge noget i det, eller om de/han bare er sådan almindelig flink/sød.

Ehm om nu er jeg begyndt at smsé og chatte lidt med den her gut, og det er som regl ham der kontakter mig, og det er sådan med "nick-name" I ved som søde - tøssepige og sådan.... -og han har også spurgt om jeg kommer ud, så han lige kan fixe nogle billeder, men det har så aldrig passet (med M og hans børn)

Vi kender hinanden gennem en fælles ven, så vi er altid med til fester sammen, når vores ven holder noget....

Ej undskyld det blev vidst meget rodet, men jeg kan dælme ikke finde ud af det der flirte halløj  Så håber I kloge Quinder har den gyldne opskrift

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. juli 2010

MORJESPERSEN

ups ved ikke lige hvad jeg fik trykket på så de billeder kom med...

Anmeld

31. juli 2010

Klumpe-dumpe

MORJESPERSEN skriver:

ups ved ikke lige hvad jeg fik trykket på så de billeder kom med...

Nej men tak for kikket :)

Du må ltså også gerne smide billederne fra da I var hos os herind... Der er så mange gode af de 3 rollinger :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.