billeder af mine sidste kager :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

MORJESPERSEN

Her kommer lige lidt billeder fra nogle af mine sidste kager... Jeg er ikke så god til at få kommeteret alle de flotte kager i dele her på siden, men jeg kikker med og tager alt til mig. Jeg syndes i alle laver nogle super flotte kager, jeg beundere dem alle...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

otlitrom

Hvor er de fiiiine

Kitty tiltaler mig jo altid Og den med blomsterne er bare super sommeragtig. Håber de spredte glæde!

Anmeld

30. juli 2010

MORJESPERSEN

kitty skriver:

Hvor er de fiiiine

Kitty tiltaler mig jo altid Og den med blomsterne er bare super sommeragtig. Håber de spredte glæde!

Tak, og ja de var rigtige glade for dem. Den med blomsterne var en fødselsdags gave, da vi ikke var på gaver men med til festen. Og hun er bare vild med blomster, så syndes den skulle være fuld f blomster...

Anmeld

30. juli 2010

otlitrom

MORJESPERSEN skriver:

Tak, og ja de var rigtige glade for dem. Den med blomsterne var en fødselsdags gave, da vi ikke var på gaver men med til festen. Og hun er bare vild med blomster, så syndes den skulle være fuld f blomster...

En spiselig buket, om man vil! Herlig gave, der glæder andre end værten! God idé

Anmeld

30. juli 2010

Willa's mor

De er bare vildt flotte..

Især hallo k..

Kh Willa's mor

Anmeld

30. juli 2010

Pige2009

Hvor er de fine

K.h. Linda

Anmeld

30. juli 2010

LotteGabriella

min datter er helt vild med Kitty og hun fyldte 2 år i onsdags - gid jeg var lige så kreativ som dig, så havde hun fået sådan en kage

Den er rigtig fin og der er blomsterkagen helt sikkert også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.