Efter p-pillestop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

Anonym trådstarter

Mit spørgsmål går på om jeg stadig kan have "gravidits symptomer" selvom det snart er to måneder siden jeg sluttede med dem og at min mens kom sidste lige på dagen og varede præcis 1 uge som det altid har haft gjort.

Jeg har heller ikke været på p-pillerne i så lang tid ( ca. 1 år)

Men mine symptomer er efterhånden ømmere brystvorter, hovedpine og er oppustet.

Jeg har været sammen med min kæreste lige de dage jeg havde ÆL og det er nu 1 uge og 5 dage siden min mens sluttede, så kunne den måske være der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

otlitrom

umiddelbart tænker jeg nej.

Hvis det er en uge og 5 dage siden din mens, altså 12 dage siden, tror jeg nærmere det er din ÆL du kan mærke. Ved du hvor lang din cyklus normalt er?

Du kan selvfølgelig have fået mens, selvom du er gravid.. Men jeg kan af gode grunde ikke vide det

Test! Enten graviditetstest eller ægløsningstest.

Anmeld

30. juli 2010

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Mit spørgsmål går på om jeg stadig kan have "gravidits symptomer" selvom det snart er to måneder siden jeg sluttede med dem og at min mens kom sidste lige på dagen og varede præcis 1 uge som det altid har haft gjort.

Jeg har heller ikke været på p-pillerne i så lang tid ( ca. 1 år)

Men mine symptomer er efterhånden ømmere brystvorter, hovedpine og er oppustet.

Jeg har været sammen med min kæreste lige de dage jeg havde ÆL og det er nu 1 uge og 5 dage siden min mens sluttede, så kunne den måske være der?

Jeg blev gravid en måned efter p pille stop så det passer ikke helt med de 6 mdr før det er ude af kroppen Så bare i kanen med jer Smiler... Krydser for at det går hurtigt

Knus Sussie 24+4

Anmeld

30. juli 2010

Anonym trådstarter

kitty skriver:

umiddelbart tænker jeg nej.

Hvis det er en uge og 5 dage siden din mens, altså 12 dage siden, tror jeg nærmere det er din ÆL du kan mærke. Ved du hvor lang din cyklus normalt er?

Du kan selvfølgelig have fået mens, selvom du er gravid.. Men jeg kan af gode grunde ikke vide det

Test! Enten graviditetstest eller ægløsningstest.

Jeg har taget en ÆL test hver anden dag, men de var alle negative!   Den sidste jeg tog var for nogle dage siden.

Anmeld

30. juli 2010

Anonym trådstarter

NR3ønskebarn skriver:

Jeg blev gravid en måned efter p pille stop så det passer ikke helt med de 6 mdr før det er ude af kroppen Så bare i kanen med jer Smiler... Krydser for at det går hurtigt

Knus Sussie 24+4

Det var godt nok tidligt   Ja, det viser jo bare hvor forskelligt det kan være fra person til person!

Anmeld

30. juli 2010

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Det var godt nok tidligt   Ja, det viser jo bare hvor forskelligt det kan være fra person til person!

Ja det var nemlig rigtig tidligt Det sagde lægesekretæren osse til os hihi.. Og ja det er meget forskelligt for hver person Smiler...

Anmeld

3. august 2010

Lotus86

Nu ved jeg ikke hvornår du tager æg-testene, men jeg ved fra min veninde af, at man skal (i hvert fald i hendes tilfælde) skal tage dem om eftermiddagen... Hendes var negative om morgenen, men da hun så prøvede om eftermiddagen var den bragende positiv..

Anmeld

3. august 2010

Anonym trådstarter

npn skriver:

Nu ved jeg ikke hvornår du tager æg-testene, men jeg ved fra min veninde af, at man skal (i hvert fald i hendes tilfælde) skal tage dem om eftermiddagen... Hendes var negative om morgenen, men da hun så prøvede om eftermiddagen var den bragende positiv..

Jeg tror jeg tog et par stykker om morgenen, nogle enkelte om eftermiddagen/aftenen.

Men jeg tror bare jeg venter og ser hvad der sker. Det kunne jo være man var heldig at man ramte ægløsningen alligevel

Anmeld

3. august 2010

AnneBJ

Jeg havde enormt ømme bryster efter pillestop!! Virkelig ømme, kunne ikke have BH, bluse eller noget på uden det gjorde ondt, og brusebad var det værste!

Håber den snart er der for Jer

Anmeld

4. august 2010

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Jeg havde enormt ømme bryster efter pillestop!! Virkelig ømme, kunne ikke have BH, bluse eller noget på uden det gjorde ondt, og brusebad var det værste!

Håber den snart er der for Jer

Ja, det kender jeg alt for godt!

Det havde jeg også i sidste måned, men efter jeg havde haft min mens var der ingenting før nu. Men må jeg se hvad der sker

Jeg skulle nemlig gerne få min mens. på søndag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.