I dag er det 9 dage siden jeg fik en provokeret abort, fordi fosteret var dødt og min krop ikke selv kunne komme af med det. Jeg fik intet som helst af vide om hvad der skulle ske og med smerter, osv osv. I lige godt 3 dage lå jeg med veer og blødte som en der havde fået smadret alt indeni maven, det var ganske forfærdeligt. Jeg har haft skrevet herinde før INDEN jeg vidste at det var dødt at jeg ikke vidste hvad jeg skulle gøre, men nu er jeg SÅ lykkelig for at bebsen valgte for mig og jeg er også helt sikker på at det var det helt rigtige, selv om jeg virkelig utrolig godt kunne tænke mig et barn. Nu ved jeg godt at jeg skal vente og at det er alt for tidligt. For mig har alt det her betydet at jeg virkelig er blevet "voksen" trods min unge alder. Og jeg ved nu at jeg skal nyde min ungdom lidt endnu, inden jeg skal være mor.
Jeg ved egentlig ikke hvad jeg vil med det her, jeg havde bare lige brug for at komme ud med det også til jer der nærmest angreb mig i mit tidligere indlæg, hvilket gjorde mig utrolig ulykkelig.
Kh. Maja 
Anmeld