9 dage siden i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

Majsa

I dag er det 9 dage siden jeg fik en provokeret abort, fordi fosteret var dødt og min krop ikke selv kunne komme af med det. Jeg fik intet som helst af vide om hvad der skulle ske og med smerter, osv osv. I lige godt 3 dage lå jeg med veer og blødte som en der havde fået smadret alt indeni maven, det var ganske forfærdeligt. Jeg har haft skrevet herinde før INDEN jeg vidste at det var dødt at jeg ikke vidste hvad jeg skulle gøre, men nu er jeg SÅ lykkelig for at bebsen valgte for mig og jeg er også helt sikker på at det var det helt rigtige, selv om jeg virkelig utrolig godt kunne tænke mig et barn. Nu ved jeg godt at jeg skal vente og at det er alt for tidligt. For mig har alt det her betydet at jeg virkelig er blevet "voksen" trods min unge alder. Og jeg ved nu at jeg skal nyde min ungdom lidt endnu, inden jeg skal være mor. 
Jeg ved egentlig ikke hvad jeg vil med det her, jeg havde bare lige brug for at komme ud med det også til jer der nærmest angreb mig i mit tidligere indlæg, hvilket gjorde mig utrolig ulykkelig.
Kh. Maja  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

mariamiss6

Jeg synes det dejligt at se sådan en "voksen" besked fra dig i hvert fald...

Rigtig tarveligt at de på sygehuset ikke informerede dig om hvad der præcist ville ske med din krop, når du nu fik denne her abort....

Og hvor må det have været rigtig svært at ligge med så mange smerter i så mange dage....

Held og lykke videre i hvert fald

Anmeld

30. juli 2010

Amelia<3

Majsa skriver:

I dag er det 9 dage siden jeg fik en provokeret abort, fordi fosteret var dødt og min krop ikke selv kunne komme af med det. Jeg fik intet som helst af vide om hvad der skulle ske og med smerter, osv osv. I lige godt 3 dage lå jeg med veer og blødte som en der havde fået smadret alt indeni maven, det var ganske forfærdeligt. Jeg har haft skrevet herinde før INDEN jeg vidste at det var dødt at jeg ikke vidste hvad jeg skulle gøre, men nu er jeg SÅ lykkelig for at bebsen valgte for mig og jeg er også helt sikker på at det var det helt rigtige, selv om jeg virkelig utrolig godt kunne tænke mig et barn. Nu ved jeg godt at jeg skal vente og at det er alt for tidligt. For mig har alt det her betydet at jeg virkelig er blevet "voksen" trods min unge alder. Og jeg ved nu at jeg skal nyde min ungdom lidt endnu, inden jeg skal være mor. 
Jeg ved egentlig ikke hvad jeg vil med det her, jeg havde bare lige brug for at komme ud med det også til jer der nærmest angreb mig i mit tidligere indlæg, hvilket gjorde mig utrolig ulykkelig.
Kh. Maja  

Hej.

Jeg er ked af at du har haft en abort. Det er rigtig hårdt, jeg har selv prøvet at får spontan abort og det var utroligt hårdt. Jeg syntes at du skal snakke ud om det med dine nærmeste om det.

Jeg læste godt dit andet indlæg og jeg er målløs(staves) over hvordan nogle udtaler sig. Det skal du slet ikke tænke på. Ja du er ung men der er hundred af andre piger der er på din alder der få børn og man kan sagtens være en super go mor selvom man er ung. Men det er godt at du vil nyde din ungdom))

Held og lykke med det hele.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.