Til jer med uregelmæssig cyklus...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.763 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

Lotus86

Hvornår tester i? Hvis i da overhovedet tester?

For man kan jo ikke rigtig vide hvornår man skal teste, når ens cyklus ikke er til at regne med.. Eller hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Mettesen

Jeg tester, når jeg lige synes at det er lang tid siden, jeg har testet sidst - det er nemlig helt umuligt at regne ud, når man ikke har regelmæssig cyklus

Anmeld

30. juli 2010

Rødhætte

I starten testet jeg fra dag 10. Det kostete mange teste, men synes det er det værd. Nu er jeg ved at lære min krop at kende, så når jeg begynder at mærke små niv i underlivet tester jeg. Det har virkede de sidste par mdr

Anmeld

2. august 2010

Kruse90

jeg tester når jeg syntes der er gået for langtid Har ingen testdag. Hvilket jeg gerne ville kunne have, men desværre man må jo finde sig i en uregelmæssig cyklus.

Held og lykke med at blive gravid

Kram Carina ( som har prøvet i 15 mdr. )

Anmeld

2. august 2010

Sofia

Min cyklus var meget uregelmæssig, men jeg testede altid 14 dage efter min ægløsning!

Anmeld

2. august 2010

Lotus86

Tak for svar...

Jeg testede i morges fordi jeg er begyndt at mærke nogle mærkelige niv i underlivet... Den er umiddelbart pænt negativ, men synes jo alligevel at jeg et eller andet sted kan se en mere eller mindrr usynlig streg.. Meeen... Tvivler... vi ved jo nok alle efterhånden, at man pænt tit ser spøgelser når man ønsker det så meget.. Så nu tror jeg ikke jeg gider teste mere denne gang... Mens dukker nok op snart..

Anmeld

6. august 2010

gittn

jeg tester næsten aldrig, kun hvis der er gået rigtig rigtig lang tid og jeg skal ud at rejse eller noget i den stil.

førhen testede jeg næsten hver månede, fordi jeg syntes jeg kunne mærke jeg måske ville være gravid, men testen var altid negativ, alligevel troede jeg at den måske var der..

det er så dumt når det ikke kommer reglmæssigt..  mine svinger fra 21 - 60 dage øv øv

Anmeld

6. august 2010

Ida.

Før jeg fik børn havde jeg verdens mest uregelmæssige cyklus - på 7 mdr havde jeg kun....øhm 4 ægløsninger tror jeg...så jeg testede ca. 1 gang om ugen (nogle gange hver anden uge), når jeg synes, der var gået længe - så da jeg stod med min første positive test d. 31. dec. 2006 havde jeg ikke haft menses siden d. 8. august!! Jeg købte en stak teste på billig-teste.dk så blev det ikke så dyrt

Efter jeg har fået mit andet barn er min cyklus blevet regelmæssig...det er helt mærkeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.