Jer med hjemmesider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

Dictes mor

Hvordan har I lavet dem, og hvad giver I får dem? Jeg vil gerne have en lille hjemmeside for Dicte, det synes jeg kunne være hyggeligt, og så kan man ligesom holde familie mv. opdateret på den måde med lidt billeder og en video eller to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Klumpe-dumpe

Dictes mor skriver:

Hvordan har I lavet dem, og hvad giver I får dem? Jeg vil gerne have en lille hjemmeside for Dicte, det synes jeg kunne være hyggeligt, og så kan man ligesom holde familie mv. opdateret på den måde med lidt billeder og en video eller to

Nu har jeg ikke lige en hjemmeside, men jeg ved man kan få en her igennem... Bare lige et praj ;)

Anmeld

30. juli 2010

JustAnotherName

Vores hjemmeside er på   www.babyverden.dk

De er allerede bygget op, så at sige. Så man laver fotoalbum ved at vedhæfte sine billeder og selv "døbe" overskriften.
Der har jeg valgt at lave det måned for måned - Altså "juni 2010", "juli 2010" og lægge billederne ind.
Og også "Graviditeten", "Fødslen" og "1-års fødselsdag", osv....

Og så kan man skrive dagbog.
Der har jeg både lavet én under graviditeten. Og en som følger tiden efter de kom til. Desværre er jeg nu faldet af på, at få skrevet dagbog mere - Øv!

Prisen afhænger af, hvor meget man fylder på.
Mener faktisk at det er gratis at lave den. Og der skal altså MANGE BILLEDER ind for at det opbruger pladsen, så man skal forøge og dermed betale for ekstra plads.

Det koster 250 kroner om ÅRET, at have sin hjemmeside.
Det er vist meget billigt til samlining med 123hjemmesiderne....

Du må gerne kigge på vores, hvis du har lyst?!
Ellers kan du også se andres inde på linket, som jeg har vedhæftet øverst.
Vores hjemmesider er låst (pigerne har hver deres), så kun folk jeg kender, som har koden dertil, kan se dem. Man kan selv vælge, om man vil låse sin hjemmeside eller ej.

Spørg hvis der er andet!
Ellers kan du jo altid snage lidt rundt og se det an. For der er altid nogle, som ikke låser deres, så kan man jo frit kigge med. Der er desværre også bare mange, som slet ikke har vedligeholdt deres domæne/hjemmeside, så der faktisk ingenting er på dem...

Bianca's hjemmeside hedder : www.bianca.babyverden.dk

og Celina's hedder : www.maj-09.babyverden.dk

Koden kan du enten regne ud (6 tast) når du klikker på dem. Ellers spørg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.