tørretumbler....hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.147 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

anjamaria

Hej.

Omkring jul gik vores tørretumbler istykker, siden har vi ikke haft nogen, det er faktisk gået ok, men jeg er altså nød til at ha en tørretumbler igen.

Men vilken en, jeg kikker og kikker jahh og kikker, glæder mig til at der kommer nye reklamer, men der er aldrig nogen gode tilbud til migOuch

så nu er jeg på udkik på nettet.
Jeg har alder højest 5000 kr til en, meget gerne mindre.

Men jeg er ikke så meget til mærker jeg ikke kender og så forstår jeg ikke helt det energiforbrug den har, det er en energiklasse B, men den bruger kun 1,33 kwh, syntes ikke at det helt kan passe, der er en i samme mærke som koster omkring 4000 kr og den bruger ligeså lidt. Jeg har søgt på nettet, men kan ikke rigtig finde noget om Indesit tørretumplere ellere deres energiforbrug, andet end at de står som energiklas
se B.
Det lyder som en rigtig fin tumbler til prisen, hvis den altså dur og bruger så lidt energi.

Der er også en simens
Men den er også 2000 dyre
eller en bosh

De 2 skulle være gode, de har en 2 og 3 plads i tænk. men det ville være godt at kunne gøre det billigere.

Vi har mulighed for aftræk, så det behøver ikke være en kondens, vil endelig helst ha en aftræk, men så kan vi ikke få en energi A.
Men er det nu også nødvendig med en A ??

Hvis jeg bare skulle vælge efter udsene skulle det være den her
Den har jeg været hel vild med siden den kom frem(det er ved at være lang tid siden) Men test af den eer altså ikke ret gode, og så er 4000 altså for meget, hvis den havde stået i 2500-3000 var jeg nok skyndt mig at købe den, lige med det sammeTongue

Nå men hvad har i og er i tilfredse?
Og har i nogen gode råd eller ider så skrivBig smile

Hilsen Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Louise mortil4

mine forældre har haft en goronje vaskemaskine den holdt i 9 år.

Ellers kan jeg anbefale Mile, vi har både MILE vaskemaskine og tørretumbler og de kører bare perfekt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.