Skråstol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

B&J

Hvornår mener i børn bliver for gammel til en skråstol???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

L.J.L

vores søn har ikke gidet den siden omkring 7 mdr da han blev lidt mere mobil

Anmeld

30. juli 2010

maria_wlt

B&J skriver:

Hvornår mener i børn bliver for gammel til en skråstol???

Så snart de kan ligge eller sidde selv og lege.. Så er den ikke til megen hjælp mere 

Anmeld

30. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ahem,min store dovne unge lå og fik sutteflaske i sin indtil han simpelthen var blevet for fysisk stor til den.Det så bare så dumt udVil tro han var 10-11 mdr.

Anmeld

30. juli 2010

LinLin

Vi brugte den indtil han kunne sidde i en højstol og få mad, så max 7 mdr var han ...

Anmeld

30. juli 2010

B&J

Tak for alle jeres dejlige svar

Anmeld

30. juli 2010

Pernilleh skriver:

Ahem,min store dovne unge lå og fik sutteflaske i sin indtil han simpelthen var blevet for fysisk stor til den.Det så bare så dumt udVil tro han var 10-11 mdr.

Haha... Fik det sjoveste billede for mig!!!

Anmeld

30. juli 2010

4kløver

Min på 9 måneder elsker stadig sin. Men her den anden dag fik hun vippet så meget at stolen faldt frem over.  et chok jeg fik men sad lige ved siden af hende og der skete ikke noget med hende. kun stolen som fik en flyve tur..

Anmeld

30. juli 2010

B&J

4kløver skriver:

Min på 9 måneder elsker stadig sin. Men her den anden dag fik hun vippet så meget at stolen faldt frem over.  et chok jeg fik men sad lige ved siden af hende og der skete ikke noget med hende. kun stolen som fik en flyve tur..

ja så er der kraft under sidder også og smiler og griner af min søn når vi høre musik og han sidder i den ja sår får bene ikke for lidt også vipper han helt vildt hhihihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.