kat.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.103 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

Fam. Madsen

Hej alle jer med katte

Min dejlige søn har fået en kat i fødselsdags gave af et hold bekende vi har.

nu er er mit spørgsmål så, hvor tit skifter i katte bakken, jeg har ind til vider gjort rent hverdag ved den, og har skiftekatte bakken en gang om ugen, er det for meget eller for lidt.

hvordan gør i???

Hilsen sandra med en kat for første gang i sit liv..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

L.J.L

Fam. Madsen skriver:

Hej alle jer med katte

nu er er mit spørgsmål så, hvor tit skifter i katte bakken, jeg har ind til vider gjort rent hverdag ved den, og har skiftekatte bakken en gang om ugen, er det for meget eller for lidt.

hvordan gør i???

Det kommer an på hvilket kattegrus du bruger og hvor ofte bakken bliver brugt. Synes altid man kan lugte/se det når den trænger til at blive skiftet helt.

Vi bruger krystal-kattegrus som suger tissen så det kan holde længere. Vi skifter kattebakke ca. hver 14 dag, og så tager vi naturligvis pølser op så snart den har skidt

Anmeld

30. juli 2010

L.J.L

ps. Total nuttet kat og søn

Anmeld

30. juli 2010

Fam. Madsen

linselouise skriver:

ps. Total nuttet kat og søn

Takker.. nu har vi prøvet lidt forskelligt ind til vider og synes ikke rigtig der er noget som har kunne holde så længe endnu kunne være vi skulle prøve det som du nævner

Anmeld

30. juli 2010

B&J

Fam. Madsen skriver:

Hej alle jer med katte

hvordan gør i???

totalt nuttet billede...

Vil give dig et råd køb katte grus der hedder ekstrem classic der er 16kg i og koster ca 159kr der er til lang tid der i du fylder op fjerner klumperne hverdag og grusset kan sagtens holde 3-4uger hvor så det hele skal skiftes og gøres rent og ja før hvis den er ulækker der er nemlig baby pudder i så det ikke lugter og når den tisser og skider så klumper det så godt at de ligner nogle kartofler der bliver der i og det er dem man fjerner hverdag...

Anmeld

30. juli 2010

<3

linselouise skriver:

Det kommer an på hvilket kattegrus du bruger og hvor ofte bakken bliver brugt. Synes altid man kan lugte/se det når den trænger til at blive skiftet helt.

Vi bruger krystal-kattegrus som suger tissen så det kan holde længere. Vi skifter kattebakke ca. hver 14 dag, og så tager vi naturligvis pølser op så snart den har skidt

ditto til begges Linselouises kommentarer

Anmeld

30. juli 2010

Trolde_mor

B&J skriver:

totalt nuttet billede...

Vil give dig et råd køb katte grus der hedder ekstrem classic der er 16kg i og koster ca 159kr der er til lang tid der i du fylder op fjerner klumperne hverdag og grusset kan sagtens holde 3-4uger hvor så det hele skal skiftes og gøres rent og ja før hvis den er ulækker der er nemlig baby pudder i så det ikke lugter og når den tisser og skider så klumper det så godt at de ligner nogle kartofler der bliver der i og det er dem man fjerner hverdag...

Hvor køber du det henne?

Anmeld

30. juli 2010

B&J

Hvor køber du det henne?

foderland eller dvs dyrehandler eller maxizoo

Anmeld

30. juli 2010

Lullaby

Vi fjerner div efterladenskavber hver dag og helt en gang om ugen. Cleo nægter at bruge den hvis den er det mindste beskidt så derfor er vi nødt til at gøre det så tit. Hun er så også en indekat. Da jeg havde en udekat skulle den skiftes en gang om måneden. De brugte den aldrig men fordi Cleo er en indemis så er den jo det eneste hun bruger

Anmeld

30. juli 2010

*A*

Jeg har et lille katteopdræt og har tre voksne katte og killinger lige pt.

Jeg bruger Ever Clean eller Extreme Classic (uden babypudder lugt/duft). Begge typer grus er klumpende og indkaplser lugt gener. Jeg (lige pt. er det min kæreste pga. min graviditet) tømmer alle kattebakker 4 gange dagligt og tømmer kattebakkerne helt for grus og rengører dem i Rodalon eller klorin hver 4. uge.

Jeg kan i hvert fald anbefale begge typer grus!  Ever Clean er også den grus der bliver stillet til rådighed på mange udstillinger i DK.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.