Dum vidste i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.154 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

Findusinde

Vidste i at der ligger det første afsnit af DUM sæson 11 klar på nutv??? Det er SUPERSNIGPREMIERE...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

L.J.L

Nej, men man skal jo betale for at se det!

Anmeld

30. juli 2010

>>Carina<<

Findusinde skriver:

Vidste i at der ligger det første afsnit af DUM sæson 11 klar på nutv??? Det er SUPERSNIGPREMIERE...

Jubiiiiii. Jeg må straks hjem og se det hvis mit abonnement stadig gælder :-) hvornår starter det rigtigt?

Anmeld

30. juli 2010

Silvermist

Jubii, tak for oplysningen

Anmeld

30. juli 2010

Tynen

30. juli 2010

mariamiss6

Hvem er med i det afsnit? og skal man købe abonnement for det?

Anmeld

30. juli 2010

Findusinde

mariamiss6 skriver:

Hvem er med i det afsnit? og skal man købe abonnement for det?

Hannah og Christina hende med tvillingerne og Camilla Framnes.. Ja, man skal købe abonnement for det..

Anmeld

30. juli 2010

A.

overvejer at se det men ved ikke rigtigt om det er penge værd er det noget spændende i den fsnit?

Anmeld

30. juli 2010

Findusinde

A. skriver:

overvejer at se det men ved ikke rigtigt om det er penge værd er det noget spændende i den fsnit?

Altså nu er jeg en af dem der aldrig går glip af et afsnit af DUM, så jeg er nok ikke den rette til at spørge om det er spændende... Man hører lidt omkring at Hannahs datter skal i aflastning, Christinas skilsmisse og Camillas kamp for at finde en lærerplads...

Anmeld

30. juli 2010

pussekat

Findusinde skriver:

Altså nu er jeg en af dem der aldrig går glip af et afsnit af DUM, så jeg er nok ikke den rette til at spørge om det er spændende... Man hører lidt omkring at Hannahs datter skal i aflastning, Christinas skilsmisse og Camillas kamp for at finde en lærerplads...

hejsa

nu skal du jo ikke sige alt så sssssssssssssssssssss

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.