TbCp skriver:
Det har Liva helt sikkert.... Vi har kigget på billeder af jer så hun måske kan kende jer... og hun synes August er sød
Kan den lide børn? Liva er nemlig helt tosset med katte...
Carsten snakkede om at tage billeder med af bunkers fra vi var i Normandiet.... selvom han skjuler det godt tror jeg han er en lille smule nervøs 
Da min veninde fik en baby, da Liva var godt 2 år, synes jeg bare Liva så SÅ gigantisk ud ved siden af.... det var helt skørt...
August har en fuldkommen ubegrundet frygt for børn, han er altid stukket af når Carla har været her og hun er ellers rigtig sød ved ham ... lidt spøjst! men måske Liva virker bedre. han er en ret snobbet kat, altså, han kan fx ikke fordrage min morfar, men min mormor elsker han, så den ene blir total undgået og den anden ligger han i nakken på 
Søren er meganervøs også, han er igang med at gøre badeværelset rent og flintrer rundt og bander for sig selv nedenunder
jeg vågnede imorges med ondt i halsen og hovedpine og Søren sagde straks, at "Vi kan jo også aflyse!!!!"
men det går meget bedre nu - og nu har jeg desuden støvsuget
- så nu BLIR det, basta!
men billeder af bunkers er vist altid velkomne hos Søren!!
da vi var hos min mor sidst havde hun billeder stående af Carla fra hun var 2 måneder og frem og jeg blev helt forskrækket over hvor lillebitte hun har været. altså ikke at jeg har lyst til at føde sådan et 2-3 års barn
, men man glemmer hurtigt hvor lille en baby rent faktisk er...og hvor lidt de kan!
Anmeld