Så er vognen væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

TbCp

.... eller næsten. Har brugt igår og idag på at gøre Livas barnevogn fin, så vi kan tage ned og aflevere den i eftermiddag. Det er helt underligt og som om at dette kapitel nu er slut. På mandag starter Liva i børnehave, så begynder næste kapitel...
Jeg synes det er MEGET stort! Og får ondt i maven hver gang jeg tænker på det.. vil egentlig helst prøve at glemme det... men det kommer bare tættere og tættere på.
Liva ved jo ikke rigtig hvad der skal ske... selvom hun flere gange om dagen siger "Jeg skal i børnehave med Marcsus (Marcus)" så jeg går og er spændt på både hendes og mine egne vegne....

Og i eftermiddag kører vi så mod Faaborg... så jeg får æren af at hilse på Trine og Søren.... og klaphat, som jeg er til at snakke med folk jeg ikke kender, så er jeg allerede drøn nervøs Det er nok godt at Carsten skal med

Nå det var bare lidt pludderpladder herfra.... imorgen skal Liva have sin "starte i børnehave"-gave med to Lotte bøger (om børnehave) og en fin fin madkasse.

Hav en fin dag.... nu skal jeg videre med oprydning i kælderen så jeg snart kan få mit krea-rum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

oo

du må komme og besøge barnevognen ligeså ofte du vil

men jeg kan godt forstå det, så er hun pludselig STOR. jeg har også en fornemmelse af, at Carla kommer til at virke MEGET stor når baby Juhl kommer ud

æh og vi er pissenervøse, så jeg håber Liva har nogle narrestreger oppe i ærmet, så hun kan underholde  men nu er gulerodskagen i hvert fald i ovnen. og øhm...det regner ret meget hernede, så det kan godt være her er lidt koldt i huset. jeg kan ikke selv bedømme det længere, men tag i hvert fald strømper på

Anmeld

30. juli 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

du må komme og besøge barnevognen ligeså ofte du vil

men jeg kan godt forstå det, så er hun pludselig STOR. jeg har også en fornemmelse af, at Carla kommer til at virke MEGET stor når baby Juhl kommer ud

æh og vi er pissenervøse, så jeg håber Liva har nogle narrestreger oppe i ærmet, så hun kan underholde  men nu er gulerodskagen i hvert fald i ovnen. og øhm...det regner ret meget hernede, så det kan godt være her er lidt koldt i huset. jeg kan ikke selv bedømme det længere, men tag i hvert fald strømper på

Det har Liva helt sikkert.... Vi har kigget på billeder af jer så hun måske kan kende jer... og hun synes August er sød Kan den lide børn? Liva er nemlig helt tosset med katte...

Carsten snakkede om at tage billeder med af bunkers fra vi var i Normandiet.... selvom han skjuler det godt tror jeg han er en lille smule nervøs

Da min veninde fik en baby, da Liva var godt 2 år, synes jeg bare Liva så SÅ gigantisk ud ved siden af.... det var helt skørt...

Anmeld

30. juli 2010

oo

TbCp skriver:

Det har Liva helt sikkert.... Vi har kigget på billeder af jer så hun måske kan kende jer... og hun synes August er sød Kan den lide børn? Liva er nemlig helt tosset med katte...

Carsten snakkede om at tage billeder med af bunkers fra vi var i Normandiet.... selvom han skjuler det godt tror jeg han er en lille smule nervøs

Da min veninde fik en baby, da Liva var godt 2 år, synes jeg bare Liva så SÅ gigantisk ud ved siden af.... det var helt skørt...

August har en fuldkommen ubegrundet frygt for børn, han er altid stukket af når Carla har været her og hun er ellers rigtig sød ved ham ... lidt spøjst! men måske Liva virker bedre. han er en ret snobbet kat, altså, han kan fx ikke fordrage min morfar, men min mormor elsker han, så den ene blir total undgået og den anden ligger han i nakken på

Søren er meganervøs også, han er igang med at gøre badeværelset rent og flintrer rundt og bander for sig selv nedenunder  jeg vågnede imorges med ondt i halsen og hovedpine og Søren sagde straks, at "Vi kan jo også aflyse!!!!" men det går meget bedre nu - og nu har jeg desuden støvsuget - så nu BLIR det, basta!

men billeder af bunkers er vist altid velkomne hos Søren!!

da vi var hos min mor sidst havde hun billeder stående af Carla fra hun var 2 måneder og frem og jeg blev helt forskrækket over hvor lillebitte hun har været. altså ikke at jeg har lyst til at føde sådan et 2-3 års barn , men man glemmer hurtigt hvor lille en baby rent faktisk er...og hvor lidt de kan!

Anmeld

30. juli 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

August har en fuldkommen ubegrundet frygt for børn, han er altid stukket af når Carla har været her og hun er ellers rigtig sød ved ham ... lidt spøjst! men måske Liva virker bedre. han er en ret snobbet kat, altså, han kan fx ikke fordrage min morfar, men min mormor elsker han, så den ene blir total undgået og den anden ligger han i nakken på

Søren er meganervøs også, han er igang med at gøre badeværelset rent og flintrer rundt og bander for sig selv nedenunder  jeg vågnede imorges med ondt i halsen og hovedpine og Søren sagde straks, at "Vi kan jo også aflyse!!!!" men det går meget bedre nu - og nu har jeg desuden støvsuget - så nu BLIR det, basta!

men billeder af bunkers er vist altid velkomne hos Søren!!

da vi var hos min mor sidst havde hun billeder stående af Carla fra hun var 2 måneder og frem og jeg blev helt forskrækket over hvor lillebitte hun har været. altså ikke at jeg har lyst til at føde sådan et 2-3 års barn , men man glemmer hurtigt hvor lille en baby rent faktisk er...og hvor lidt de kan!

Man glemmer bare hurtigt HVOR små de faktisk har været....

Må indrømme at det passer mig fint at vi skal ned til jer og ikke omvendt... for jeg render stadig rundt i nattøj og kan ikke rigtig tage mig sammen til noget som helst

Anmeld

30. juli 2010

oo

TbCp skriver:

Må indrømme at det passer mig fint at vi skal ned til jer og ikke omvendt... for jeg render stadig rundt i nattøj og kan ikke rigtig tage mig sammen til noget som helst

mæhææææ...jeg render også stadig rundt i nattøj

forresten...vi har sådan en højstol fra Ikea og nu har vi debatteret hvorvidt Liva vil sidde i den eller på en almindelig stol i 3 dage, så nu spør jeg bare...? Carla kan nemlig godt VÆRE i den, men hun blir ualmindeligt sur når hun sidder der fordi hun jo ikke er en "baby"

Anmeld

30. juli 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

mæhææææ...jeg render også stadig rundt i nattøj

forresten...vi har sådan en højstol fra Ikea og nu har vi debatteret hvorvidt Liva vil sidde i den eller på en almindelig stol i 3 dage, så nu spør jeg bare...? Carla kan nemlig godt VÆRE i den, men hun blir ualmindeligt sur når hun sidder der fordi hun jo ikke er en "baby"

Det afhænger lidt af hvilket humør frøkenen er i.... normalt vil hun gerne... men så nogle dage bliver hun pludselig "Frøken Sourcream" og så skal hun absolut ikke sidde i sådan en...
Hmm... ja....

Anmeld

30. juli 2010

oo

TbCp skriver:

Det afhænger lidt af hvilket humør frøkenen er i.... normalt vil hun gerne... men så nogle dage bliver hun pludselig "Frøken Sourcream" og så skal hun absolut ikke sidde i sådan en...
Hmm... ja....

ok, jeg tager den frem og så kan hun selv bestemme

Anmeld

30. juli 2010

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Hold K*ft en sjov tråd dig og Trine har gang i her

Men nu spørger jeg altså lige... Ellers får jeg jo aldrig noget afvide...

Men skal I være hos Trine og Søren i 3 dage???

Anmeld

30. juli 2010

oo

Tante Lilla :) skriver:

Hold K*ft en sjov tråd dig og Trine har gang i her

Men nu spørger jeg altså lige... Ellers får jeg jo aldrig noget afvide...

Men skal I være hos Trine og Søren i 3 dage???

3 dage??? oh my god, det håber jeg da ikke!!! jeg har psyket mig selv op til nogle timer i aften, men hvis de BLIR, så ved jeg sgu ikke....så må jeg igang med en liste over samtaleemner aj, planen er, at de kommer ved firetiden og spiser aftensmad og får kage og vi får barnevognen og mændene ser vist nok i bunkers-album eller noget...de skal have vin, de svin, så mig og Tina kommer til at sidde pinligt ædru og nikke til hinanden og sige en masse "hmm...jae...."

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.