Ferrari logo Kage!! Flot i første forsøg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.084 visninger
25 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

Mira0911

Igår lavede jeg en kage med Ferarri logoet på... Lavede den til en kammerat der havde fødselsdag igår...

Han anede ikke en disse om at vi kom... Og han blev dejlig glad og overrasket... Og kunne ikke nænne at spise kagen, fordi han synes det var så flot... :)

Så her er den... Er godt tilfreds med den... :)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Sees

Den er sgu da suuuuper fed, Dorthe
Emil har lige fået en Ferrari-jakke af bedsteforælderne, han er helt tosset med den

Skal I stadig til late night i aften ?

Anmeld

30. juli 2010

twinboys

MoarJ skriver:

Igår lavede jeg en kage med Ferarri logoet på... Lavede den til en kammerat der havde fødselsdag igår...

Han anede ikke en disse om at vi kom... Og han blev dejlig glad og overrasket... Og kunne ikke nænne at spise kagen, fordi han synes det var så flot...

Så her er den... Er godt tilfreds med den...

Super fin kage... Håber alligevel i spiste den og at den smagte godt...

Bare det var mig der kunne det der med kager... Altså lave dem og ikke kun spise dem

Majbritt

Anmeld

30. juli 2010

Mira0911

MamaMis. skriver:

Den er sgu da suuuuper fed, Dorthe
Emil har lige fået en Ferrari-jakke af bedsteforælderne, han er helt tosset med den

Skal I stadig til late night i aften ?

Tak søde.... Ferrari er også fed... Da min bror så kagen på fb igår, blev han helt vild... Han er elsker bare ferrari... Nu vil han også have sådan en kage... :)

Fuck hesten er svær at lave... Var ved at gå ud af mit gode skind op til flere gange...

Jep vi skal afsted i aften.... :)

Anmeld

30. juli 2010

Mira0911

twinboys skriver:

Super fin kage... Håber alligevel i spiste den og at den smagte godt...

Bare det var mig der kunne det der med kager... Altså lave dem og ikke kun spise dem

Majbritt

Tak søde... :)

Ork jo, fik spist end del af kagen... :) Den smagte fantastisk... :)

Jeg selv havde hele tiden sagt til mig selv, at jeg skulle hvert fald ikke lave sådan noget, for det havde jeg slet ikke tålmodighed til...

Det er gået fint indtil nu.... :)

Anmeld

30. juli 2010

Sees

MoarJ skriver:

Tak søde.... Ferrari er også fed... Da min bror så kagen på fb igår, blev han helt vild... Han er elsker bare ferrari... Nu vil han også have sådan en kage...

Fuck hesten er svær at lave... Var ved at gå ud af mit gode skind op til flere gange...

Jep vi skal afsted i aften....

Det kunne jeg sagtens forstille mig - Jeg har kun givet mig ud i det der kage noget et par gange - Og jeg må indrømme at min tålmodighed nok ikke lige er til det der nipsenoget.. Ihvertfald ikke lige for tiden. Så jeg beundre virkelig jer, der gør det  

Jamen, så lad os lige skrives ved i aften, og mødes på torvet (evt.), ikk ?

Anmeld

30. juli 2010

twinboys

MoarJ skriver:

Tak søde...

Ork jo, fik spist end del af kagen... Den smagte fantastisk...

Jeg selv havde hele tiden sagt til mig selv, at jeg skulle hvert fald ikke lave sådan noget, for det havde jeg slet ikke tålmodighed til...

Det er gået fint indtil nu....

Så super dejligt... Glæder mig til du inviter mig på kage...

Anmeld

30. juli 2010

Dot D

Det gik da ret godt kan godt forstå, at han blev glad

Anmeld

30. juli 2010

felicity

MoarJ skriver:

Han anede ikke en disse om at vi kom... Og han blev dejlig glad og overrasket... Og kunne ikke nænne at spise kagen, fordi han synes det var så flot...

Så her er den... Er godt tilfreds med den...

sej kage mand ;0)

Anmeld

30. juli 2010

Mira0911

MamaMis. skriver:

Det kunne jeg sagtens forstille mig - Jeg har kun givet mig ud i det der kage noget et par gange - Og jeg må indrømme at min tålmodighed nok ikke lige er til det der nipsenoget.. Ihvertfald ikke lige for tiden. Så jeg beundre virkelig jer, der gør det  

Jamen, så lad os lige skrives ved i aften, og mødes på torvet (evt.), ikk ?

Det siger vi bare... Vi er der allerede til kl. 19, da Farmor vil shoppe lidt til Julie... Vi burde godt og kunne nå det hele :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.