andre på kontanthjælp (mindre denne mdr)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

Anonym trådstarter

er der andre der har fået mindre i kontanthjælp denne kommende måned... plejer af få omkring de 9400 men har kun fået 8200..meget mærkeligt syntes jeg.... hmmmm...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

LRJ

Anonym skriver:

er der andre der har fået mindre i kontanthjælp denne kommende måned... plejer af få omkring de 9400 men har kun fået 8200..meget mærkeligt syntes jeg.... hmmmm...

Det oplevede jeg i marts og April.. men der kan være mange grunde til at det ændre sig

Anmeld

30. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Da jeg fik kontanthjælp kunne det også svinge fra måned til måned. Synes dog ikke så meget. Ved ikke hvad det skyldes, men det kan lade sig gøre. Bare ærgerligt at mangle de ekstra pengen når man regner med at få det samme beløb.

Anmeld

30. juli 2010

Ansemusen

Husk at undersøge at det ikke er en fejl, så du får det godtgjort HVIS det nu ER en fejl! Har aldrig hørt om at man kunne svinge i ydelse.

Anmeld

30. juli 2010

B&J

er det fordi de har taget atp med eller en højre skat for jeg får altid det samme...

Anmeld

30. juli 2010

nuggie

jeg har fået hvad jeg plejer ca. 9500.  du skal være opmærksom på om de har trukket din skat rigtigt. jeg "mistede" pluselig mit fradrag, det betød at jeg ikke mit fredag en mdr. og det kunne de ikke gøre noget ved, det bliver først reguleret næste år,det kan man jo ikke rigtige bruge til noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.