Hjælp til MTV.com

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.082 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

Findusinde

Hey piger!

Nu hvor teen moms er begyndt igen på mtv.. Så mangler jeg jo liiige netop det link til det program der gør at vi kan se det i DK.... Jeg mener for laaang tid tilbage at der var en der lagde et link ind til det program.. Det er noget med at gemme IP adressen.. Håber der er nogen der kan hjælpe?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Tulle28

Findusinde skriver:

Hey piger!

Nu hvor teen moms er begyndt igen på mtv.. Så mangler jeg jo liiige netop det link til det program der gør at vi kan se det i DK.... Jeg mener for laaang tid tilbage at der var en der lagde et link ind til det program.. Det er noget med at gemme IP adressen.. Håber der er nogen der kan hjælpe?

Knus

Er du helt sikker på at vi kan se det her i DK? Jeg prøvede nemlig at se de nye afsnit af "The City", og der fik jeg en meddelelse om at jeg ikke kunne se det, fordi min computer "bor" i Danmark... Men måske kan man gøre et eller andet snedigt, så man kan se det alligevel?

Følger lige med:-)

Anmeld

30. juli 2010

sarahb

Sidereel.com og yidio.com viser sååå mange serier du kan se gratis. Prøv det. Der har jeg set alt the City, the Hill, the kardashians osv..

Anmeld

30. juli 2010

Findusinde

Tulle28 skriver:

Er du helt sikker på at vi kan se det her i DK? Jeg prøvede nemlig at se de nye afsnit af "The City", og der fik jeg en meddelelse om at jeg ikke kunne se det, fordi min computer "bor" i Danmark... Men måske kan man gøre et eller andet snedigt, så man kan se det alligevel?

Følger lige med:-)

Det er netop det der er problemet..Vi kan ikke se det i danmark.. Men for noget tid siden, vi snakker først på året mener jeg, var der en der lagde et link ind til et program, således man gemmer sin IP adresse, og derfor kan man se det selvom vi bor i DK..

Jeg synes jeg kan huske at det var DK herinde der lagde linket ind..

Anmeld

30. juli 2010

Tulle28

sarahb skriver:

Sidereel.com og yidio.com viser sååå mange serier du kan se gratis. Prøv det. Der har jeg set alt the City, the Hill, the kardashians osv..

Også de helt nye afsnit som ikke er vist herhjemme endnu? The Hills har jeg set på www.ch131.com (der kan du også se alverdens serier, film osv.) men tjekker lige de andre ud du nævner - TAK!:-)

Anmeld

30. juli 2010

Tulle28

Findusinde skriver:

Det er netop det der er problemet..Vi kan ikke se det i danmark.. Men for noget tid siden, vi snakker først på året mener jeg, var der en der lagde et link ind til et program, således man gemmer sin IP adresse, og derfor kan man se det selvom vi bor i DK..

Jeg synes jeg kan huske at det var DK herinde der lagde linket ind..

Så håber jeg lige den kloge kone kigger med, det kunne da være perfekt på sådan en lækker regnvejrsdag som idag:-)

Anmeld

30. juli 2010

Findusinde

sarahb skriver:

Øv bøv... Synes ikke jeg kan finde liige nøjagtig teen moms derinde.. De linker til MTV..

Anmeld

30. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Here you go :

http://hotspotshield.com/

Knus fra Den kloge kone

Anmeld

30. juli 2010

otlitrom

sarahb skriver:

Så spørger jeg lige dumt: Skal man bare være medlem på hjemmesiden, og så kan man se det hele? For så skal jeg da lige se hele SATC!

Anmeld

30. juli 2010

Findusinde

Pernilleh skriver:

Here you go :

http://hotspotshield.com/

Knus fra Den kloge kone

TUSIND TAK!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.