erfaringer med scandia barnevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

millesofie

jeg kigger lidt på barnevogne og fald med det samme for den nye scandia eighies men jeg har ingen erfaringer med scandia

jeg skal faktisk kun bruge barnevognen til når Lille er syg eller vi skal på lang tur

og selvfølgelig har jeg også juletiden i mente, gå ture op og ned af strøget, en tur til lübeck og en til sverige. men det er jo ikke meget den skal bruges, for jeg har jo en vogn i forvejen (min Stokke)

men det er det store liggemål og den flotte farve der tiltaler mig og selvfølgelig det at det er en stor barnevogn med plads til mange ting og kan slåes sammen 

håber der er nogen der ligger inden med god viden eller som måske selv har en vogn de vil af med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

millesofie

ingen der har lidt at dele ud af

Anmeld

1. august 2010

millesofie

millesofie skriver:

ingen der har lidt at dele ud af

Anmeld

1. august 2010

Mille83

Jeg har en til og stå nede i haven, som hun sover i dernede, har købt den brugt og har aldrig været ude og gå tur med den, men tror da den er udmærket

Har en Bugaboo til og gå tur med og jeg elsker den barnevogn SÅ meget Den er også lidt mere handy hvis den skal med på ferie osv...

Anmeld

1. august 2010

millesofie

Mille83 skriver:

Jeg har en til og stå nede i haven, som hun sover i dernede, har købt den brugt og har aldrig været ude og gå tur med den, men tror da den er udmærket

Har en Bugaboo til og gå tur med og jeg elsker den barnevogn SÅ meget Den er også lidt mere handy hvis den skal med på ferie osv...

ja det er jo lige det min Stokke er også bare genial i hverdagen men der er bare tidspunkter hvor en barnevogn i stort liggemål er bedre

Anmeld

2. august 2010

Mille83

millesofie skriver:

ja det er jo lige det min Stokke er også bare genial i hverdagen men der er bare tidspunkter hvor en barnevogn i stort liggemål er bedre

Nemli det kan også ske jeg får brugt min den store når hun nu selv bliver lidt større :-)

Anmeld

2. august 2010

millesofie

Mille83 skriver:

Nemli det kan også ske jeg får brugt min den store når hun nu selv bliver lidt større :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.