første stykke tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

Anitta J

jeg har self gemt det første stykke tøj min datter fik på oppe på sygehuset og hjem.. har dog også gemt hendes flyverdragt, som var den hun kom hjem i, plus første hue osv. er jeg den eneste der også har gemt ting som flyverdragt og hue? synes bare det tøj har så mange gode minder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

3xM

Marcus´første sæt tøj hænger i en ramme nu hvor han er 5 år er det ikke noget der længere hænger på væggen i hans værelse med er pakket ned i hans kasse som han for som 18 årig, og selv må sortere i hvad han syntes det har af personlig værdi

Anmeld

30. juli 2010

Anitta J

men er det kun første sæt tøj du har gemt, eller har du også gemt andet tøj?

Anmeld

30. juli 2010

3xM

kun det første sæt. resten arver lillebror

Anmeld

30. juli 2010

Tina2

Jeg har gemt det tøj både Milas og Filuca er kommet hjem i og gemmer også det første trunten får på :-)

Jeg har gemt en del fra begge som ligger på loftet... Tøj der giver gode minder.... Min mor har også givet mig tøj fra da jeg var lille, og har billede af Filuca i samme kjole som jeg har brugt :-) Da var den 30 år gammel :-) Synes det er lidt sjovt at ha :-)

Anmeld

30. juli 2010

Dictes mor

Ih nu føler jeg mig lidt som en scummy mommy, for jeg kan ikke huske, hvilket sæt tøj, der var det første Dicte havde på udover hospitalets selvfølgelig

Anmeld

30. juli 2010

TbCp

Dictes mor skriver:

Ih nu føler jeg mig lidt som en scummy mommy, for jeg kan ikke huske, hvilket sæt tøj, der var det første Dicte havde på udover hospitalets selvfølgelig

Det skal du ikke

Jeg kan huske hvilket sæt tøj jeg havde VALGT hun skulle have på hjem... men hun gylpede det hele til inden vi kom ud af sygehuset og fik derfor noget andet på... men kan ikke huske hvad det var.

Tilgengæld har jeg gemt tøj der for mig er lidt gode minder i... f.eks. en fin fin trøje min svigernindes mor strikkede til Liva m.m.

Anmeld

30. juli 2010

Miamaja

JA... jeg har gemt en del som jeg ikke kunne skille mig af med. det har bare saa mange minder og saa er der toj som var saa skont og flot at jeg gerne vil gemme paa det.

det er dejligt at se tilbage paa HVOR lille han var paa et tidspunkt og det forste saet sommertoj jeg maatte fluks afsted at kobe efter han blev fodt premie og kunne ikke passe alt det toj jeg havde planlagt. det har jeg gemt og nok det saet toj jeg elsker allermest.

jeg har ogsaa gemt hans forste flyverdragt som er unisex, meget anderledes end alle andre flyverdragter og total dyrt luksus. men som kun blev brugt faa gange da vi var hjemme i danmark. jeg ville ellers have solgt den, men i tilfaelde af, en nr. 2 kommer. det kan man jo ALDRIG vide med sikkerhed

Anmeld

30. juli 2010

frk Jensen

Jeg har også gemt det sæt tøj marcus havde på, på vej hjem fra sygehuset... Det hele ligger i en kasse, hvor der også er den dragt han havde på efter hans dåb...

Endvidere er der minder om hans far ,som han ingen kontakt har til, i form af billeder, smykker jeg har fået at ham osv.. Noget jeg bestemt ikke har lyst til at gå med!

Hvis marcus engang får lyst til at se billederne får han lov til det..
Det kan have betydning for at han kan se hvor han "stammer" fra..

Klem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.