jeg er blevet afhængig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

line melias mor

af jer skønne tøser. af alle jeres billeder af jeres smukke børn,kloge ord og gode humor.

jeg havde aldrig troet at jeg ville bruge så meget tid foran en computer som jeg gør nu. mine veninder fatter ingenting når jeg snakker om baby.dk. tager mig selv i rigtig tit at sige"inde på baby" hahaha de står bare og ligner  min kære mand har nu efter lang tids kamp overgivet sig og brokker sig aldrig mere over jeg sidder her. i er uundværlige. ville ønske jeg havde haft jer i min første graviditet men er glad for at have jer her i min anden

i er sgu nogle skønne kvinder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ihhh tak Jeg ved præcist hvad du mener

Anmeld

29. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

skøøønt med endnu en baby.dk'oman

Jeg er så afhængig at mine forældre endda ved hvad jeg taler om når jeg siger "inde på forummet" eller "inde på baby"

hæhæ

Længe leve baby.dk afhængighed!! whup whup

Anmeld

29. juli 2010

B&J

line melias mor skriver:

af jer skønne tøser. af alle jeres billeder af jeres smukke børn,kloge ord og gode humor.

jeg havde aldrig troet at jeg ville bruge så meget tid foran en computer som jeg gør nu. mine veninder fatter ingenting når jeg snakker om baby.dk. tager mig selv i rigtig tit at sige"inde på baby" hahaha de står bare og ligner  min kære mand har nu efter lang tids kamp overgivet sig og brokker sig aldrig mere over jeg sidder her. i er uundværlige. ville ønske jeg havde haft jer i min første graviditet men er glad for at have jer her i min anden

Ihh mange tak..

og ja den er FARLIG griner en alt for dejlig side min fyr spør også hvis jeg sidder ved computeren sider du inde på baby.dk griner.. øhh nej nej skat kun inde på baby

Anmeld

29. juli 2010

line melias mor

B&J skriver:

Ihh mange tak..

og ja den er FARLIG griner en alt for dejlig side min fyr spør også hvis jeg sidder ved computeren sider du inde på baby.dk griner.. øhh nej nej skat kun inde på baby

haha min kæreste siger "er du nu på baby igen" og "vi har aldrig brugt så mange penge på tøj siden du kom på baby" hahahaha det sgu hyggeligt

Anmeld

29. juli 2010

B&J

line melias mor skriver:

haha min kæreste siger "er du nu på baby igen" og "vi har aldrig brugt så mange penge på tøj siden du kom på baby" hahahaha det sgu hyggeligt

ahahah det siger min fyr også nogle gange er du der inde igen ups jaaa men ihh hvor er det en skøn side

Anmeld

29. juli 2010

line melias mor

Caroline86 skriver:

skøøønt med endnu en baby.dk'oman

Jeg er så afhængig at mine forældre endda ved hvad jeg taler om når jeg siger "inde på forummet" eller "inde på baby"

hæhæ

Længe leve baby.dk afhængighed!! whup whup

det er i hvertfald en god afhængighed. har altid spurgt min mor til råds men det behøver jeg ikke altid mere det er vid-under- ligt

Anmeld

29. juli 2010

twinboys

line melias mor skriver:

baby.dk'oman ups det er jeg også blevet...

Anmeld

29. juli 2010

mariamiss6

Her hjemme bliver jeg desideret mobbet, fordi tit når jeg liiige har et eller andet "lige gyldigt" at fortælle, så er det gerne noget med: "inde på baby - eller altså den der baby side jeg er på"

Anmeld

29. juli 2010

M&F&C

Hahaha ... min kæreste er tilgengæld noget skræmt over hjemmeside adressen  Han er sikker på, at jeg bliver endnu mere skruk af de lækre babyer ...... og ja, det gør jeg! Men det siger vi ikke til ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.