Moren der har slået de 8 spædbørn ihjel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.192 visninger
20 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

NaFe

hmmm.. Syntes sku det en mærkelig tankegang hun har...

Fint af man er imod prævention, men når man er det, så tager man vel også konsekvensen af det, nemlig børn...

Tænk af være imod af beskytte sig, men gerne vil slå de stakkels små børn ihjel når de kommer til verden...

Jamen det jo helt helt hen i vejret...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

dorthemus

Jeg tænker bare: hvordan fanden kan hun skjule en fødsel??? Og så otte af dem? Det lyder altså lidt mærkeligt, at manden ingenting vidste...hmmm

Anmeld

29. juli 2010

NaFe

dorthemus skriver:

Jeg tænker bare: hvordan fanden kan hun skjule en fødsel??? Og så otte af dem? Det lyder altså lidt mærkeligt, at manden ingenting vidste...hmmm

Ja hun skulle jo efter sigende være fed, som ulla terkelsen sagde det så pænt...

Kender selv 2 som man bare ikke kunne se var gravide fordi de var så tykke i forvejen, så det kan lade sig gøre... Men alligevel, mon ikke han har vist det altså... En ting er at kunne skjule sin graviditet, men 8 fødsler, hvor er de lige forgået tænker jeg.

Anmeld

29. juli 2010

Frøken Sørensen

Synes også det er vildt hun har kunne skjule det!

Og så er det så frygteligt at tænke på at der nogle som kunne have haft glæde af disse børn... Hun kunne jo have bortadobteret dem i stedet for at slå dem ihjel

Anmeld

29. juli 2010

dorthemus

Miss G skriver:

Synes også det er vildt hun har kunne skjule det!

Og så er det så frygteligt at tænke på at der nogle som kunne have haft glæde af disse børn... Hun kunne jo have bortadobteret dem i stedet for at slå dem ihjel

Ja det er grusomt

Anmeld

29. juli 2010

line melias mor

det er skrækkeligt og de stakkels små uskyldige børn. det gør så ondt i mit hjerte bare ved tanken. har man fået af vide hvordan hun "tog livet af dem"

Anmeld

29. juli 2010

Dansker I Holland

line melias mor skriver:

det er skrækkeligt og de stakkels små uskyldige børn. det gør så ondt i mit hjerte bare ved tanken. har man fået af vide hvordan hun "tog livet af dem"

Jeg fik af vide at hun kvalte og begravede dem bagefter Sådan en møgkælling altså... Det GØR man bare ikke altså...

Anmeld

29. juli 2010

line melias mor

NR3ønskebarn skriver:

Jeg fik af vide at hun kvalte og begravede dem bagefter Sådan en møgkælling altså... Det GØR man bare ikke altså...

puha det er ligeså jeg får tårer i øjnene. tænk at være mor til hende. at få af vide at ens barn har gjort sådan mod små uskyldige babyer. jeg håber hun rådner op

Anmeld

29. juli 2010

NaFe

line melias mor skriver:

puha det er ligeså jeg får tårer i øjnene. tænk at være mor til hende. at få af vide at ens barn har gjort sådan mod små uskyldige babyer. jeg håber hun rådner op

ja og stakkels de to børn hun så har valgt skulle leve...pyha en mor af have... og stakkels hendes børnebørn....ej nej nej..grusomt...

Anmeld

29. juli 2010

heaven

det lyder da helt afskyeligt, det her??

Hvad er det for noget, har ikke hørt om det?? Har det været i nyhederne??

Jannie - forarget og nysgerrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.