æg størrelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.448 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

Anonym trådstarter

Sidder lige her med manden og snakker om hvor stort et æg skal være for at blive befrugtet Glemte at spørge læge, da jeg blev scannet i dag på min 10 dag, og ægget var 10 ml.

Håber på lidt svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Når det glæder behandling mener jeg bestemt det er mellem 17-20 mm de skal være før de vil inseminere.

Anmeld

29. juli 2010

Anonym trådstarter

Alexis skriver:

Når det glæder behandling mener jeg bestemt det er mellem 17-20 mm de skal være før de vil inseminere.

Vi skal ikke på hormoner eller noget  endnu, men prøve selv de næste 2 mdr,  er det så også imellem 17-20 ml de skal vøre?. For så tænker jeg om jeg så har mulighed for befrugtning om ca 4 dage eller ? For æg vokser ca 1- 2ml om dagen, så vidt jeg har hørt

Anmeld

29. juli 2010

Anonym trådstarter

selvfølgelig ikk ML men mm

Anmeld

29. juli 2010

Anonym skriver:

Vi skal ikke på hormoner eller noget  endnu, men prøve selv de næste 2 mdr,  er det så også imellem 17-20 ml de skal vøre?. For så tænker jeg om jeg så har mulighed for befrugtning om ca 4 dage eller ? For æg vokser ca 1- 2ml om dagen, så vidt jeg har hørt

Vil gå ud fra det er samme regler som gælder, men en god fingerregel er, at dyrke sex hver 3 dag, så er man ret sikker på at ramme ÆL fordi der så med stor sandsynlighed altid vil være levedygtige sædceller oppe i kvinden.

Kan man ikke det (hvilket jeg personligt ikke kan overholde) Så er det bare med at sexe løs i dagene op til ÆL og et par dage efter.

Held og lykke

Anmeld

29. juli 2010

Anonym trådstarter

Alexis skriver:

Vil gå ud fra det er samme regler som gælder, men en god fingerregel er, at dyrke sex hver 3 dag, så er man ret sikker på at ramme ÆL fordi der så med stor sandsynlighed altid vil være levedygtige sædceller oppe i kvinden.

Kan man ikke det (hvilket jeg personligt ikke kan overholde) Så er det bare med at sexe løs i dagene op til ÆL og et par dage efter.

Held og lykke

Okay tak så er det med at sexeløs nu, for så er det forhåbentlig snart jeg har ægløsning. Også fjollet jeg ikke fik spurgt hos lægen, men der var så meget andet.

Men så det jo dejligt at der er søde mennesker der vil hjælpe en her inde.

Anmeld

29. juli 2010

Anonym skriver:

Okay tak så er det med at sexeløs nu, for så er det forhåbentlig snart jeg har ægløsning. Også fjollet jeg ikke fik spurgt hos lægen, men der var så meget andet.

Men så det jo dejligt at der er søde mennesker der vil hjælpe en her inde.

Du spørger bare hvis der er mere. Jeg er desværre på vej ind i behandling, men det gør at jeg ved en hel del om at prøve, hehe!

Anmeld

30. juli 2010

Anonym trådstarter

Alexis skriver:

Du spørger bare hvis der er mere. Jeg er desværre på vej ind i behandling, men det gør at jeg ved en hel del om at prøve, hehe!

Åh det er ikke så sjovt, håber det går rigtig hurtigt for jer.

Anmeld

1. august 2010

Miepige

Hej

Normalt i behandling giver man ægløsende sprøjte ved ca. 18-20 mm, og så har man ægløsning ca. 36 timer efter og så befrugtes ægget bedst fysisk ca. 4 timer efter.

Dvs. når LH stiger (ved ægløsningstests) så skal man i gang med sex´en, da det tager tid for sæden at komme op til ægget.

HVis manden ikke har så god sædkvalitet, så er det bedre at dyrke ca. hver dag i perioden op til, for der er godt nok lidt færre sædceller, men de er til gengæld mere sunde, så det er dårligt at gemme for længe

Det er også godt at sørge for at kvinden får orgasme efter manden er kommet, for så trækker livmoderen ligesom sæden op hvor den skal være - så i gang med at have det sjovt

Anmeld

1. august 2010

Anonym skriver:

Åh det er ikke så sjovt, håber det går rigtig hurtigt for jer.

Nej det er ikke sjovt, men må jo bare holde ud, hvis jeg vil have min drømmebaby

Til gengæld er jeg blevet edder klog på "Projekt Baby" området.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.