Så er der bestilt tid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

271 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

Barbamama

Jeg skal under nålen d. 18.aug kl 10. Jeg håber jeg kan få fri fra arbejde. Ellers håber jeg at jeg kan få lov at komme lidt senere. He he.... Bliver sgu nok rimelig nervøs på dagen, men jeg GLÆDER mig!!!! Og så har jeg en gammel en der også lige bliver frisket op med ny farve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

otlitrom

FEDT! Fik I noget ud af tegneriet?

Anmeld

29. juli 2010

Barbamama

kitty skriver:

FEDT! Fik I noget ud af tegneriet?

YES! Tatovøren havde ret i at det jeg oprindeligt ville have lavet så skide åndssvagt ud så vi tegnede det på en anden måde og så blev det rigtig fedt. Da jeg så kom ind til tatovøren i dag grinede han da han så mig og så sagde jeg: Ja du slipper ikke for mig så nemt! Så viste jeg ham billeder af det vi havde lavet og det ville han godt lave på mig. Jubiiii! Og så måtte jeg jo indrømme at han havde haft ret med den anden ide. Det så dumt ud. Det grinede han af og syntes var fedt at jeg godt kunne se det. Så nu glæder jeg mig bare helt vildt til at få det foreviget på kroppen og så lægger jeg billeder ind!

Anmeld

29. juli 2010

lion

michella80 skriver:

Jeg skal under nålen d. 18.aug kl 10. Jeg håber jeg kan få fri fra arbejde. Ellers håber jeg at jeg kan få lov at komme lidt senere. He he.... Bliver sgu nok rimelig nervøs på dagen, men jeg GLÆDER mig!!!! Og så har jeg en gammel en der også lige bliver frisket op med ny farve

Hvor lyder det godt at han gerne vil lave den nye tuss.

Jeg glæder mig til at se den

Anmeld

30. juli 2010

Barbamama

lion skriver:

Hvor lyder det godt at han gerne vil lave den nye tuss.

Jeg glæder mig til at se den

Ja det er så fedt! Jeg glæder mig også helt vildt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.