Ferie (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

Tullebobs

Så er den første del af vores ferie slut - vi har 14 dage mere i august Det er så hyggeligt, når farmand og storebror også er hjemme - og vi har tid til bare at være sammen...

Her er lidt (mange) billeder:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Sakris

Sikke nogle dejlige sommerbilleder. Og super søde drenge du har dig

Anmeld

30. juli 2010

Sommerfuglelarven

Det er simpelthen de skønneste drenge I har, Trine

Og nogle rigtig dejlige sommerbilleder... Jeg er helt vild med stenene, og har tænkt mig at lave nogle lignende med K, det vil hun elske

Anmeld

30. juli 2010

Bayze

Tullebobs skriver:

Så er den første del af vores ferie slut - vi har 14 dage mere i august Det er så hyggeligt, når farmand og storebror også er hjemme - og vi har tid til bare at være sammen...

Her er lidt (mange) billeder:

Eeej, hvor nogle dejlige billeder, hvor er I lækre allesammen

Jeg bemærkede lige dit aktivitetstæpe på de sidste billeder. Det ser rigtig sødt ud, synes mange af dem der er på markedet er i meget skrigende farver og egentlig ikke så pæne, men dit ser rigtig sødt ud. Jeg vil også gerne have et legetæppe som er godt stort i det. Det jeg har, som er i almindelig (lille) størrelse, synes jeg faktisk er for småt til at Anthon rigtig kan boltre sig, nu hvor han ligger og øver sig i at rule rundt osv. SÅ - HVOR har du det fra og er det rigtig set at både tæppet og stativet er ganske stort?

Knus, Tina

Anmeld

30. juli 2010

Tullebobs

Sakris skriver:

Sikke nogle dejlige sommerbilleder. Og super søde drenge du har dig

Tak for det - jeg er også ret vild med dem

Anmeld

30. juli 2010

Tullebobs

Sommerfuglelarven skriver:

Det er simpelthen de skønneste drenge I har, Trine

Og nogle rigtig dejlige sommerbilleder... Jeg er helt vild med stenene, og har tænkt mig at lave nogle lignende med K, det vil hun elske

Tak for det, søde du...

Kender et sted ved fjorden, hvor der er gode sten til projektet - sig til hvis du vil vide mere præcist hvor. Det var et rigtigt hyggeligt lille projekt for både Bubbi og moren

Anmeld

30. juli 2010

B&J

ej hvor nogle dejlige billeder og hold nu op du har nogle smukke børn

Anmeld

30. juli 2010

Tullebobs

Bayze skriver:

Eeej, hvor nogle dejlige billeder, hvor er I lækre allesammen

Jeg bemærkede lige dit aktivitetstæpe på de sidste billeder. Det ser rigtig sødt ud, synes mange af dem der er på markedet er i meget skrigende farver og egentlig ikke så pæne, men dit ser rigtig sødt ud. Jeg vil også gerne have et legetæppe som er godt stort i det. Det jeg har, som er i almindelig (lille) størrelse, synes jeg faktisk er for småt til at Anthon rigtig kan boltre sig, nu hvor han ligger og øver sig i at rule rundt osv. SÅ - HVOR har du det fra og er det rigtig set at både tæppet og stativet er ganske stort?

Knus, Tina

Takker

Jeg tror faktisk ikke, at tæppet er større end de andre på markedet (sådan ca en meter gange en meter), det må være vinklen på fotoet- det er et Tiny Love, men er jo knap 5 år gammelt. Tæppet nedenunder, det med krokodiller er et nyt tæppe W fik i barselsgave. Det er større og dejligt tykt men selvfølgelig uden bøjler over, men det er jo alligevel også snart passé med det  -  så ruller de jo, og skal aktiveres til siderne, og vil kunne holde tingene selv og putte dem i munden - så det tæppe kan jeg anbefale. Er fra turiform - købt i babysam...

Kh Trine

Anmeld

31. juli 2010

Sommerfuglelarven

Tullebobs skriver:

Tak for det, søde du...

Kender et sted ved fjorden, hvor der er gode sten til projektet - sig til hvis du vil vide mere præcist hvor. Det var et rigtigt hyggeligt lille projekt for både Bubbi og moren

Det vil jeg meget gerne, for har tænkt på at finde sten til det imorgen, og lave dem - så kan min venindes søn også lave nogle til hans mor

Anmeld

1. august 2010

Tullebobs

Sommerfuglelarven skriver:

Det vil jeg meget gerne, for har tænkt på at finde sten til det imorgen, og lave dem - så kan min venindes søn også lave nogle til hans mor

Hej igen

Nu ved jeg ikke om det er for sent - men here goes: I skal til Nr.sundbysiden  Gå langs med stien forbi Siemens bygningen, med retning mod lufthavnen, så kommer I til en lille strandbredning - hvor der er maaange sten i alle str.

God tur og knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.