Hvornår skiftede i fra NAN 1 til 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.710 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

Frøken Sørensen

Ja overskriften siger jo det hele... Men jeg fik at vide af min SP at jeg bare skulle fortsætte på NAN 1, så længe han var tilfreds med det.... Men hvad har i andre gjort? Har i bare fortsat på NAN 1... Og hvor længe? Eller har i fulgt det som står på pakkerne: fra fødsel, fra 4 mdr, fra 9 mdr...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Moar'en

Miss G skriver:

Ja overskriften siger jo det hele... Men jeg fik at vide af min SP at jeg bare skulle fortsætte på NAN 1, så længe han var tilfreds med det.... Men hvad har i andre gjort? Har i bare fortsat på NAN 1... Og hvor længe? Eller har i fulgt det som står på pakkerne: fra fødsel, fra 4 mdr, fra 9 mdr...?

Vi forsatte med NAN 1 indtil han blev omkring 1 år og så gav vi ham NAN 3 indtil han stoppede med at få flaske om natten ( som ca 1 år og 3-4 mdr)

Vores Sp sagde også man bare kunne fortsætte med NAN 1 så det gjorde vi

Anmeld

29. juli 2010

g.seerup

Vi forsatte med NAN 1 indtil han blev omkring 1 år og så gav vi ham NAN 3 indtil han stoppede med at få flaske om natten ( som ca 1 år og 3-4 mdr)

Vores Sp sagde også man bare kunne fortsætte med NAN 1 så det gjorde vi

det samme har vi gjort..dog med NAN 1 hele vejen..

Anmeld

29. juli 2010

Klumpe-dumpe

Her er der også kun brugt NAN1. :)

Anmeld

29. juli 2010

Diana...

Vi brugte også kun 1 og fik også at vide af flere at nan 2 var slet ikke nødvendigt!

Anmeld

29. juli 2010

Frøken Sørensen

Jamen så fortsætter vi på Nan 1 :-) Tak for svar alle sammen :-)

Anmeld

29. juli 2010

Halbschön

Miss G skriver:

Jamen så fortsætter vi på Nan 1 :-) Tak for svar alle sammen :-)

Vi skiftede da han var 4 mdr.. Dette fordi der er lidt mere jern i NAN2, som de har brug for.. (jernindholdet er den eneste forskel på NAN 1 og NAN2)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.