ja så er vi idag landet i Slangerup igen, efter 14 dages ferie. Det har bare været super skønt at komme væk som familie, manden og mig har fundet hinanden igen og har grint og hygget og været kærester hvilket vi begge har savnet det sidste års tid pga vores byggeri.
Update siden sidste ferie indlæg.. Vi var jo som sagt på fyn og hygge de sidste dage og onsdag besluttede vi at stille pigernes prinsesse lyster og besøge Valdemar slot, fed oplevelse og jeg skal love at pigerne fik styret deres lyster.
Victoria gik bare rundt og sagde se mor se mor og var så optaget af det hele at det endte med at hun gik ind i prinsessens store udskårne seng og fik en stor bule og blå streg i panden-
bagefter kørte vi mod Svendborg for at finde noget frokost og da huskede jeg at Trine havde anbefalet Jettes diner i et indlæg så det foreslog jeg manden. TAK TRINE!! det var super lækkert mad! OG mor her der er den store X-factor fan blev helt vild for da vi kom ind på Jettes Diner så sad Basim og alien beat club satme derinde og spiste.
Pigerne så også x-factor så jeg fortalte diskret at det var dem fra fjernsynet, Men tror nu nok at det var mig der var mest vild
prøvede at lokke kasper over efter en autograf men han nægtede og jeg turde simpelthen ikke, blev jo nærmest som teenager igen. ha ha!!
Men så sad vi der ved et bord lidt fra dem og tog nogen MEGET DISKRETE billeder med mobilen- de kommer..
Fantastisk dag. og ja idag er vi så kommet hjemme og eer allerede igang med at arbejde. pu jeg glæder mig til vi er færdige..
Kram
Anmeld