bare for at høre ad.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

charlottekri

jeg vil også anbefale american history x samt armageddon

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Borte med blæsten - den har bare alt hvad man behøver

The Day after Tomorrow - hmmmm synes bare den er rigtig god

Ondskabet Hotel - Jack N er bare genial

Identity - spændende

The Rundown/Welcome to the jungle - mega griner

Pulp Ficton og Håndlangere - Tarrentino er simpelhen GUD

Rosemary's Baby og The Ninth Gate - Det samme er Polanski

Det er de film jeg kan se igen og igen og igen og..........

Anmeld

30. juli 2010

sweetypie

Uhhhhh jeg har så mange!!! Jeg ELSKER film!

Jeg kan ikke engang nævne én absolut bedste, for det kommer an på mit humør...

Men jeg er ikke til chick-flicks som Pretty Woman etc. Jo den er sød, men jeg ville aldrig give penge for at se den, leje den, købe den etc.

Men jeg kan nævne Godfather, om en ultimativ film...Farven lilla har også rystet min grundvold...Avatar, som er en helt anden genre var FED!!! Den var så godt lavet selvom historien egentlig mest minder om Titanic, bom bom....Elsker også Susanne Biers film: Elsker dig for evigt, uhhhhhh den er fantastisk! Brødre, som også er af hende, har lige set den amerikanske version Brothers til aften og jeg græd så mange gange!!! Clint Eastwood i Gran Torino og Broerne over Madison County. Elsker Meryl Streep...Den mest oversete film er nok Primal fear med Richard Gere, jeg er stadig chokeret...men alt for få har set den, nok fordi det ER med Richard Gere og de tror den dermed er åndssvag, det er den ikke!! Se den!!!

Jamen jeg har set så mange film at denne her tråd ville blive kedelig, så jeg holder for nu

Anmeld

30. juli 2010

NinaNymannMadsen

mange tak alle sammen. der er en masse gode film imellem og en masse film jeg aldrig har hørt om før. tror ejg skal ind og læse lidt om de forskellige film for at finde ud af hvad det er for nogen.

Anmeld

30. juli 2010

Delilah

Star wars uden tvivl!

Fortrækker episode 4. (den første film Lucas lavede)

Anmeld

30. juli 2010

line melias mor

Marge skriver:

Mig og charly- og andre gamle danske ungdomsfilm.. Dejlige minder om dengang jeg ikke var født endnu

åh ja det er fede film

Anmeld

30. juli 2010

Mussen2

Astasmor skriver:

hvad er så jeres ynglingsfilm ?

i må gerne komme med flere svar da det kan være der er flere film i bare er helt vilde med.

i må også gerne komme emd en begrundelse for hvorfor det lige netop er den/de film i er vilde med.

leder efter inspiration til hvilke film jeg skal ha hjem da jeg elsker at se film med kæresten og vi har næsten ingen film.

mine ynglings film er

Titanic. kan samplige scener uden af og elsker bare filmen over alt på hele jorden.

Perl Harbor den er bare så god og uh kans e den igen igen og igen.

og saving privat Ryan. Har en svaghed for kærligheds/krigsfilm.

Jeg har altid synes : a time to kill  er en fantastisk film.

Den viser menneskers værste og bedste sider og viser racismens grimme ansigt.

Anmeld

30. juli 2010

Mussen2

charlottekri skriver:

jeg vil også anbefale american history x samt armageddon

Enig - American history X er så fed!!

Anmeld

30. juli 2010

lsvendsen

To af mine favoritter er : Sliding doors og de andres liv... Det er to meget forskellige film, men de har begge noget at fortælle og de giver virkelig stof til eftertanke...

Line

Anmeld

30. juli 2010

oo

ork der findes mange fine film derude, jeg kan overhovedet ikke sige DET er min yndlingsfilm. men jeg har siddet og læst jeres andres filmrækker og det slår mig, at en stor del af dem er filmatiserede bøger - hvor jeg jo altid (som litterat) sværger til bøgerne....bortset fra John Irving, der er filmatiseringerne godt nok bedst

hvis jeg lige sådan skulle sige en film jeg holder meget af så ville det nok blive "Die Fetten Jahren sind Vorbei" eller på dansk "The Edukators". Nu findes der rigtig mange rigtig fine underholdningsfilm, som jeg har nydt at se, men lige denne her synes jeg er en yderst relevant og vigtig en film

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.