Veer før vandet er gået vs. veer efter vandet er gået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

Anonym trådstarter

Jeg er i uge 36 og har haft mange plukkeveer hele dagen. Har været til jordemoder idag som kunne konstatere at jeg har 1/2cm livmoderhals tilbage og er 1 finger åben.

Nu har jeg så stadig en del plukkeveer, ikke noget regelmæssigt, men nogen af dem bider altså. Sidste gang jeg fødte startede det med vandafgang og der kom veerne med det samme og jeg var ikke i tvivl.

Men det er jeg nu... Kan det være veer jeg går og har? Har jo ikke prøvet veer inden vandafgang.

Hvad siger i? Er der forskel på de veer man har før kontra efter vandafgang?

VH Mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

mariamiss6

Hmmmb altså jeg havde veer først, ved begge mine fødsler. Så det kan jo sagtens lade sig gøre, at det er veer du har...

Men hvis de er så uregelmæssige, at der intet mønster er i dem, så tror jeg ikke du skal regne med at føde idag... Ikke lige det svar en højgravid måske fødende kvinde har lyst til, men sådan er det jo...

Min første fødsel startede med veer jeg næmest kun lige kunne mærke, og de blev først dagen efter noget der var værd at bide tænder sammen over. Der gik i alt 1½ døgn fra første ve, til jeg fødte...
Ingen vandafgang i øvrigt - eller både og. Jeg går ud fra vandet var gået, men det kunne så bare ikke komme ud, fordi baby stod som en prop i hullet

2. gang gik vandet efter et par timer med vildt onde veer, som så selvfølgelig blev meget værre det sekund vandet gik....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.