Fortrydelsespille, bør jeg ikke bløde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.723 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

Anonym trådstarter

Min mand og jeg oplevede desværre forleden dag, at kondomet ikke var tæt. Jeg bliver ekstremt nemt gravid, og dette var lige midt i ægløsning, så det var helt vanvittigt uheldigt! 

Jeg tog igår en fortrydelsespille, men har overhovedet ikke mærket noget til den. Har ikke blødt det mindste, men har dog haft lidt spændninger i underlivet. 

Nu bekymrer jeg mig naturligvis for om den ikke har virket efter hensigten. Jeg troede at man skulle bløde noget ud?! Det sagde hende på apoteket, at pillen sørger for at skylde igennem.

Vi skal IKKE have flere børn, og jeg fatter stadigvæk ikke at det dumme kondom ikke virkede!

Erfaringer, tak tak tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Lullaby

De par gange jeg desværre har måtte tage dem er jeg ikke begyndt at bløde. Jeg har bare haft kvalme og spændinger.

Anmeld

29. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg tror bestemt ikke du SKAL bløde

Må jeg spørge hvorfor I bruger kondom som prævention hvis I ikke vil have flere børn?

Anmeld

29. juli 2010

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

Jeg tror bestemt ikke du SKAL bløde

Må jeg spørge hvorfor I bruger kondom som prævention hvis I ikke vil have flere børn?

Det må du da gerne spørge om 

Det er ikke så længe siden vi fik mindstebarnet, og jeg har lidt svært ved at finde ud af hvilken prævention der er det rette for mig/os, så derfor benytter vi os af kondom, som ellers plejer at virke ubeklageligt! 

Hvis du måske mener hvorfor vi ikke har gjort det definitivt slut, så er jeg kun i slutningen af 20erne, og har ikke lyst til at afskrive endnu et barn hundrede procent endnu.

Tak for svar begge to! Jeg er mere rolig 

Anmeld

29. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Det må du da gerne spørge om 

Det er ikke så længe siden vi fik mindstebarnet, og jeg har lidt svært ved at finde ud af hvilken prævention der er det rette for mig/os, så derfor benytter vi os af kondom, som ellers plejer at virke ubeklageligt! 

Hvis du måske mener hvorfor vi ikke har gjort det definitivt slut, så er jeg kun i slutningen af 20erne, og har ikke lyst til at afskrive endnu et barn hundrede procent endnu.

Tak for svar begge to! Jeg er mere rolig 

det kan jeg sagtens forstå du ikke vil Men ved aldrig hvad fremtiden bringer

Anmeld

29. juli 2010

sofie85

Anonym skriver:

Min mand og jeg oplevede desværre forleden dag, at kondomet ikke var tæt. Jeg bliver ekstremt nemt gravid, og dette var lige midt i ægløsning, så det var helt vanvittigt uheldigt! 

Jeg tog igår en fortrydelsespille, men har overhovedet ikke mærket noget til den. Har ikke blødt det mindste, men har dog haft lidt spændninger i underlivet. 

Nu bekymrer jeg mig naturligvis for om den ikke har virket efter hensigten. Jeg troede at man skulle bløde noget ud?! Det sagde hende på apoteket, at pillen sørger for at skylde igennem.

Vi skal IKKE have flere børn, og jeg fatter stadigvæk ikke at det dumme kondom ikke virkede!

Erfaringer, tak tak tak 

Jeg har prøvet at tage fortrydelsespiller et par gange og er ikke begyndt at bløde hver gang.

hvis du er usikker på om den virker, så ring til din læge imorgen og få en snak

Anmeld

29. juli 2010

Kløver

Anonym skriver:

Erfaringer, tak tak tak 

Har aldrig selv, prøvet at tage en fortrydelsespille, men kender et par stykker som har, og synes aldrig jeg har hørt noget om at man kommer til at bløde af dem

Håber det har virket efter hensigten

Anmeld

29. juli 2010

Louise mortil4

nej det behøver du ikke. Men tag lige for en sikkerheds skyld en test om en måneds tid, også selv om du får din menses, de er faktisk ikke ret sikre. Jeg var gravid på trods af at jeg havde taget sådan en pille og du kan jo stadig ha menses selv om du er gravid, så bare lige for at være sikker sys jeg du skal tage en test.

Anmeld

29. juli 2010

VNB

Jeg tog en fortrydelses pille for mange år siden, og ca et døgn efter og så 4-5 dage frem styrt blødte jeg.

Jeg fik afvide af min læge dengang at dette var sådan den virkede og han brugte netop de ord med at "få det hele skyllet ud"

Det var ligesom en mens bare lidt kraftigere... oplevede ikke at have specielt ondt udover alm mens smerter...

så JA jeg vil altså godt nok mene at du skulle begynde at bløde. det en fortrydelse pille gør, er jo netop at afstøde slimhinden så et evt befugtet æg ikke kan sætte sig fast.

Held og lykke med det  

Anmeld

29. juli 2010

Lillefe

Hejsa Jeg tog en gang en.. og jeg blødte altså heller ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.