kravle?? kan de passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.616 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

EliasMinDejligeSøn<3

ja min dreng er 9 mdr imorgernog vil bare ikk kravle ser alle kravle nogen som er yngere ind ham. men han vil bare ik!! nogen her der har haft børn der ikk kravler eller bare gør det mega sent??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Pige2009

Nogle børn lærer først at kravle efter de har lært at gå. Min Laura var 9 mdr. den 25-7 og hun kravler stadig ikke Står kun og rokker på alle fire...

Anmeld

29. juli 2010

>>Carina<<

Min søn blir 9 mdr på mandag og kravler ikke. Og vil helst ik prøve. Men vi går til kiropraktor med ham fordi han har været låst i bækkenet derfor kravler han ik endnu siger hun. :-) men har også hørt om flere der gik først

Anmeld

29. juli 2010

NinaNymannMadsen

<3Elias&Christina<3 skriver:

ja min dreng er 9 mdr imorgernog vil bare ikk kravle ser alle kravle nogen som er yngere ind ham. men han vil bare ik!! nogen her der har haft børn der ikk kravler eller bare gør det mega sent??

min datter kravled først rigtig en uge før hun blev 13 mdr. og da hun var 11 mdr begyndte hun at krybe rundt som en orm.

nogen børn er bare langsommere end andre og man må jo bare øve så meget man nu kan med dem det var det vi gjorde.

Anmeld

29. juli 2010

Mor Til Julie<3

Min datter kravler heller ikk endnu oq hun blev 9 måneder i fredaqs ... Men hun vil så meqet heller qerne op oq qå istedet for men hun sidder på numsen oq hopper lidt frem ... Meqet sjovt enliq ...

Sys os det er lidt for tidliqt hvis hun allerde beqynder oq qå enden så lænqe ... Som jeq heller ikk håber a hun qør ...  

Anmeld

29. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Min søster lærte aldrig at kravle Hun rumpede sig afsted og så lærte hun at gå!

Det samme gælder for vores nevø.. Og han drøner altså afsted nu (han er 4 år)

Du skal ikke bekymre dig om at han ikke gider kravle, søde! Det er ikke alle børn der gider det

Anmeld

29. juli 2010

Moar'en

Viktor er nu 17 mdr og han har stadig ikke lært at kravle rigtig. Han går rundt nu så nu bruger han det jo slet ikke.

Anmeld

29. juli 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min datter var meget sent til, at kravle. Hun begyndte først, at kravle da hun var næsten 15 mdr. Derefter fik det stærkt og hun har nu gået ca. 1 mdr. Hun humpede rundt på numsen i stedet for.

Anmeld

29. juli 2010

Barbamama

Min datter er først LIGE begyndt at kravle og hun er 13mdr nu. Hun er meget langsom til det motoriske. Indtil nu har hun gumpet sig frem og det var hun også lang tid om at finde ud af. Hun kan endnu ikke stå selv (ved et bord f.eks) men hun kan gå hvis vi holder hende i hænderne. Vi har kontakt med sundhedsplejersken som vil knytte hende til en ergoterapeut hvis hun bliver ved med at være bagud.

Anmeld

29. juli 2010

Dansker I Holland

Hejsa... Min datter kravlede aldrig rigtig sådan, fordi hun blev født med klumpfod, hun blev opereret for det og fik gips på og senere så var det skinne hun skulle have på så det var skisme ikke nemt

Så han er ikke den eneste som kravler sent eller slet ikke kravler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.