Baby autostol fra easy-bob (0-10 kg).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
22. august 2010

anna-jonas

Og er godkendt efter de nye regler.;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

thilde-tusindfryd

Anna-jonas skriver:

Og er godkendt efter de nye regler.;-)

Ok

Hvad indebærer det ?

Hvilket E nummer har den ? E4 ?

Og er den DS mærket ?

Anmeld

23. august 2010

anna-jonas

Den har godkendelsen E4. Det er en bobob stol, og denne stol kaldes easy bob. Den er i tyske tests blevet vurderet som en god og sikke stol..............du kan prøve at google lidt. Det er gratis at læse de tyske tests, og de er som regel bedre udført end de danske tests.

Mette

Anmeld

23. august 2010

thilde-tusindfryd

Anna-jonas skriver:

Den har godkendelsen E4. Det er en bobob stol, og denne stol kaldes easy bob. Den er i tyske tests blevet vurderet som en god og sikke stol..............du kan prøve at google lidt. Det er gratis at læse de tyske tests, og de er som regel bedre udført end de danske tests.

Mette

Jeg har forsøgt at google den, men der kommer ikke ret mange facts op. Kun masser af salgs annnoncer på brugte Easy Bob stole - dem er der til gengæld også rigtig mange af, så jeg tænker, at det må være ret svært at komme af med dem igen.

Anmeld

23. august 2010

anna-jonas

thilde-tusindfryd skriver:

Jeg har forsøgt at google den, men der kommer ikke ret mange facts op. Kun masser af salgs annnoncer på brugte Easy Bob stole - dem er der til gengæld også rigtig mange af, så jeg tænker, at det må være ret svært at komme af med dem igen.

Komme af med den igen??? Hmmm...............du har vel også set prisniveauet, der er sat på div. annoncer på gul og gratis, DBA og Qxl. Jeg vil vove at påstå, at jeg sælger min stol til en slik, i.f.t hvad der ellers forlanges. Sådan en stol mister jo en del værdi, bare af at komme ud af butikken.................. Denne stol er i rigtig fin stand, og kan bruges med det samme....................og for 125 kr.

Glemte lige at tilføje i annoncen, at det er en stol der kan tage fra 0 til 13 kg.

Mette

Anmeld

23. august 2010

thilde-tusindfryd

Jeg klager bestemt ikke over prisen

selvom der nu også er en del andre, fx dba og guloggratis til den pris

Men man kan jo ikke bare smide den ud efter et halvt år, når man ikke har brug for den mere

Sådan et ressource forbrug går jeg ihf ikke ind for. Den der smid ud og køb ny holdning. Så jeg tænker også på, at når jeg kun skal bruge sådan en babystol i et halvt år og måske ikke kan komme af med den igen til nogen, som kan ha gavn af den, så er det måske bedre at leje hos babysam - hvis du kan følge mig ....

Men der er da selvfølgelig en anden glæde ved at have noget, der er ens eget. Bl.a. så man ikke skal tænke på, om man nu kommer til at ødelægge den.

Anmeld

23. august 2010

anna-jonas

Jeg går bestemt heller ikke ind for ressourcespild af nogen art.................er meget til genbrug.

Men kan jeg udlede, at du ikke er interesseret i stolen??

M.v.h Mette

Anmeld

23. august 2010

thilde-tusindfryd

Anna-jonas skriver:

Jeg går bestemt heller ikke ind for ressourcespild af nogen art.................er meget til genbrug.

Men kan jeg udlede, at du ikke er interesseret i stolen??

M.v.h Mette

Jeg skal lige tænke over det og vender tilbage, hvis det blir relevant :-)

Anmeld

24. august 2010

Sabrina21

Jeg og min kæreste er virkelig interesserede...  Men selvom den er så billig, så har vi først råd til den om en uge. Og vi kan selv komme og hente den, så er I fri for at sende den  Men selvfølgelig, hvis der er nogen der kan hente den før os, så er det iorden

Anmeld

24. august 2010

anna-jonas

Sabrina21 skriver:

Jeg og min kæreste er virkelig interesserede...  Men selvom den er så billig, så har vi først råd til den om en uge. Og vi kan selv komme og hente den, så er I fri for at sende den  Men selvfølgelig, hvis der er nogen der kan hente den før os, så er det iorden

Jamen, du kan bare skrive igen, når finanserne er iorden.

M.v.h Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.