Hej Piger.
Jeg har en rigtig god kammerat. Faktisk er vi så gode venner at han er min bedste ven. Bedre end de veninder jeg har. Han lytter når jeg snakker, og vi taler om alt, han ved alt om mig og jeg alt om ham.
Han er 100% ungkarl. Han er ikke interesseret i at have en kæreste, mere det løse og sjove.
Sagen er nu den at vi så har lavet lidt hygge sammen. Vi har ikke haft decideret sex, men tæt på og vi kysser, og laver frække ting. Vi skriver hele tiden sammen, og vi er faktisk også næsten sammen hver dag. Bare sådan lige hurtigt, hvor vi kører en tur eller spiser en pizza eller går i biffen.
Nu har han så flere gange sagt til mig at sex/hygge delen ikke betyder så meget for ham som vores venskab, og han vil for alt i verden ikke miste mig som ven. Og han vil ikke stå i vejen for at jeg evt går ud og finder mig en kæreste.
Men hver gang vi laver aftalen om "KUN" at være venner så ender det med at vi har gang i noget sexagtigt :) Vi kan bare ikke lade hinanden være.
Når vi er sammen griner vi også og pjatter og er lidt efter hinanden, sådan på den der "den man tugter elsker man" agtige måde.
Jeg tænker bare, er han ved at falde for mig, eller er det allerede sket, og når nu han ikke er til forhold er det så måske fordi han er lidt bange for situationen. Jeg har også prøvet at forklare ham at selvom man ikke laver noget frækt så kan man jo godt gå hen og falde for hinanden :)
Men jeg er virkelig forvirret, og faktisk så ønsker jeg lige nu ikke at vi stopper sex halløjet fordi det er rigtig dejligt og sjovt :)
Hvad siger i dejlige piger??
Kh
Anmeld