jeg føler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

Ni-ko-li-ne

at jeg sviger jer herinde lidt, for tiden..... Jeg nyder at Martin er hjemme og har ferie... så det er ikke meget jeg får brugt nettet, når jeg er online er det oftest på min fon, som pt. skal repareres, den fungerer ikke som den skal... :0( men i skal vide at jeg er her, og læser med og græder og griner med! og hepper og jubler!

vi får 4 gæster i aften, og jeg er ved at bage lagkagebunde uden æg... vi får se hvad det bliver til.... ;0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

oo

det er jo SOMMER og jeg tror vi allesammen er mere eller mindre fraværende i perioder, så det skal du overhovedet ikke tænke på - du slipper ALDRIG af med os alligevel

God fødselsdag i aften

Anmeld

29. juli 2010

otlitrom

Det er sommerferie.. Og vi kan alle have nok om ørene, ude i den virkelige verden! Det skal du ikke have det skidt med!

Vi er her også, når du vender stærkt tilbage!

Jeg håber du får en dejlig fødselsdag!!

Anmeld

29. juli 2010

anna-jonas

Nyd du nu, Martin og Nikoline................så kommer du tilbage når dagene bliver kortere og koldere. Sommeren skal nydes udenfor, ikke foran en skærm.

Anmeld

29. juli 2010

Ida.

Har det ligesådan!! Men vi vender vel alle stærkt tilbage når sommeren lakker mod enden - og i de mørke vintertimer varmer vi hinanden i computerskærmens skær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.