gale katte får revet skind.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.237 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

NinaNymannMadsen

ja min lille skat har slået hovedet to gange nu, det er da bare så synd. har skrevet et indlæg med billeder af den første bule, hvor hun slå hovedet ind i en stol.

her kommer der så nogen billeder fra den dag og der kommer også et fra idag hvor hun fik væltet en stol ned over sig.

det første billed er fra da hun slog hovedet ind i stolen.

det andet er fra idag hvor hun vælted en stol ned over sig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

B&J

Astasmor skriver:

ja min lille skat har slået hovedet to gange nu, det er da bare så synd. har skrevet et indlæg med billeder af den første bule, hvor hun slå hovedet ind i en stol.

her kommer der så nogen billeder fra den dag og der kommer også et fra idag hvor hun fik væltet en stol ned over sig.

det første billed er fra da hun slog hovedet ind i stolen.

det andet er fra idag hvor hun vælted en stol ned over sig

hihihih der  skal ske noget.... hun prøver en masse og får en masse knubs... det er godt hun er aktiv og bare der ikke sker hende noget.... så skader et par buler ikke

Anmeld

29. juli 2010

Tanni

Av av, stakkels pige

Anmeld

29. juli 2010

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

hihihih der  skal ske noget.... hun prøver en masse og får en masse knubs... det er godt hun er aktiv og bare der ikke sker hende noget.... så skader et par buler ikke

hihi ja hun er alle steder. rejser sig op af alt og hun er lige glad med om det står fast eller ej.

så længe hun ikke kommer rigtig til skade ja så skader et par buler nu ikke.

Anmeld

29. juli 2010

NinaNymannMadsen

Lillepigen10 skriver:

Av av, stakkels pige

ja tror det gjore rigtig ondt hun skreg hvertfald som en stukken gris.

Anmeld

29. juli 2010

B&J

Astasmor skriver:

hihi ja hun er alle steder. rejser sig op af alt og hun er lige glad med om det står fast eller ej.

så længe hun ikke kommer rigtig til skade ja så skader et par buler nu ikke.

nej og dejligt hun er over alt og super frisk det er jo altid godt så en bule eller to hihihi hun prøver bare igen sådan en bølle

Anmeld

29. juli 2010

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

nej og dejligt hun er over alt og super frisk det er jo altid godt så en bule eller to hihihi hun prøver bare igen sådan en bølle

ja nemlig. hun sover nu, men hun var træt i forvejen. ellers er hun da frisk nok.

og ja hun prøver da bare igen og igen og igen.

Anmeld

29. juli 2010

Svane83

Av av jeg får helt ondt i hovedet af det sidste billede.

Den bule er godt nok en grim en, kan godt forstå hun skreg det lille pus. Så måtte mor puste

Carina

Anmeld

29. juli 2010

NinaNymannMadsen

Svane83 skriver:

Av av jeg får helt ondt i hovedet af det sidste billede.

Den bule er godt nok en grim en, kan godt forstå hun skreg det lille pus. Så måtte mor puste

Carina

ja farmand tog hende først jeg var ude på badeværelset da det skete så, men tog over da jeg kom ind og så pusted vi begge og ladge en kold klud på panden så faldt hun ned igen og var klar til ballade igen.

Anmeld

29. juli 2010

NinaNymannMadsen

asta marias bule er nu blevet lidt større. den er godt nok stor når man ser på hendes lille hoved. det er lige midt i panden og den er blå og virkelig til at se. stakkels lille skat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.