Lidt ynk :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

FrkLarsen

Ja har bare lige brug for at komme op med et lidt surt opstød. :/ 

Jeg er simpelthen begyndt at sove så dårligt, skal op 5 gange om natten for at tisse, lider af sahara i mund og hals, plukveer som bider som bare fanden om i lænden og hofterne rasler snart fra hinanden! 

Jeg måtte finde varmepuden frem igår pga en del murren i maven, og har kun lette smerter, hvordan klare jeg en fødsel? :O !

Jeg er 38+5 idag, og bliver da helt deprimeret over at tænke på at jeg faktisk kan gå 14 dage over tid, når jeg sover så elendigt om natten

Ville ikke så meget med indlægget, bare et lidt surt opstød herfra mig af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

L.J.L

FrkLarsen skriver:

Ja har bare lige brug for at komme op med et lidt surt opstød. :/ 

Jeg er simpelthen begyndt at sove så dårligt, skal op 5 gange om natten for at tisse, lider af sahara i mund og hals, plukveer som bider som bare fanden om i lænden og hofterne rasler snart fra hinanden! 

Jeg måtte finde varmepuden frem igår pga en del murren i maven, og har kun lette smerter, hvordan klare jeg en fødsel? :O !

Jeg er 38+5 idag, og bliver da helt deprimeret over at tænke på at jeg faktisk kan gå 14 dage over tid, når jeg sover så elendigt om natten

Ville ikke så meget med indlægget, bare et lidt surt opstød herfra mig af.

Så skal du glæde dig til baby kommer og du skal op dobbelt så mange gange på en nat

Ej, de sidste uger af graviditeten er hårde, jeg husker dem tydeligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.