kan ikke helt få det til at passe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

Anonym trådstarter

Hej med jer alle i skønne kvinder  

Jeg har nu gået med meget kræftig kvalme som kommer og går lidt hver dag, døjer også meget med svimmelhed. plus jeg havde nogle dage hvor jeg fik meget koldsved. min Chef bad mig tage hjem fra arbejde i tirsdags og så var jeg også hjemme i går..

når jeg har skrevet med nogle at mine venner og sagt at jeg har været syg og fortalt om hvordan jeg havde det, har ALLE spurgt om jeg er gravid.

men jeg føler mig nu ret så sikker på at jeg ikke er, men jo flere der spørger om det jo mere bliver jeg egentlig lidt i tvivl.

men jeg har lige haft min mens. så jeg syntes hvertfald ikke at jeg kan få det til at passe med at jeg er det?? 

Kan det bare være min krop der spiller mig et pus, pga stress???? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Hej med jer alle i skønne kvinder  

Jeg har nu gået med meget kræftig kvalme som kommer og går lidt hver dag, døjer også meget med svimmelhed. plus jeg havde nogle dage hvor jeg fik meget koldsved. min Chef bad mig tage hjem fra arbejde i tirsdags og så var jeg også hjemme i går..

når jeg har skrevet med nogle at mine venner og sagt at jeg har været syg og fortalt om hvordan jeg havde det, har ALLE spurgt om jeg er gravid.

men jeg føler mig nu ret så sikker på at jeg ikke er, men jo flere der spørger om det jo mere bliver jeg egentlig lidt i tvivl.

men jeg har lige haft min mens. så jeg syntes hvertfald ikke at jeg kan få det til at passe med at jeg er det?? 

Kan det bare være min krop der spiller mig et pus, pga stress???? 

Det kan sagtens være stress.

Men vil også samtidig sige at du sagtens kan være gravid selvom du har regelmæssig Mens. Som det lyder har du symptomerne.. Jeg ville da nok prøve at tage en test, og er den negativ, kan du jo  sige til veninderne at du IKKE er gravid når de siger dette..

Anmeld

29. juli 2010

Anonym trådstarter

forældre-til-Asta skriver:

Det kan sagtens være stress.

Men vil også samtidig sige at du sagtens kan være gravid selvom du har regelmæssig Mens. Som det lyder har du symptomerne.. Jeg ville da nok prøve at tage en test, og er den negativ, kan du jo  sige til veninderne at du IKKE er gravid når de siger dette..

det er selvfølgelig rigtig nok.. det brude man måske gøre..

så kan jeg da også være på den sikre side.. 

men jah, det kan bare ikke rigtig hænge sammen for mig.. fordi jeg ved at jeg har svært ved at blive gravid så derfor undre det mig også lidt hvis jeg skulle være det (tager også p-piller)

Anmeld

29. juli 2010

MaleneG

Anonym skriver:

det er selvfølgelig rigtig nok.. det brude man måske gøre..

så kan jeg da også være på den sikre side.. 

men jah, det kan bare ikke rigtig hænge sammen for mig.. fordi jeg ved at jeg har svært ved at blive gravid så derfor undre det mig også lidt hvis jeg skulle være det (tager også p-piller)

Det kan både skyldes graviditet, men også stress.

lige hvad angår p-piller, virker de ikke hvis du har været syg med diaré/opkast.

Anmeld

29. juli 2010

Anonym trådstarter

MaleneG skriver:

Det kan både skyldes graviditet, men også stress.

lige hvad angår p-piller, virker de ikke hvis du har været syg med diaré/opkast.

Har ikke haft noget før nu her.. :s 

og har kun kvalme og kaster ikke op eller noget.. er bare rimelig meget utilpas.. 

men jeg tænker jeg vil se om det ikke går i selv igen her de næste par dage ellers må jeg lige tage en test og se hva den siger

Anmeld

29. juli 2010

twinboys

Anonym skriver:

og har kun kvalme og kaster ikke op eller noget.. er bare rimelig meget utilpas.. 

men jeg tænker jeg vil se om det ikke går i selv igen her de næste par dage ellers må jeg lige tage en test og se hva den siger

God idé...

<Majbritt

Anmeld

29. juli 2010

MaleneG

Anonym skriver:

held og lykke med det hele

Anmeld

29. juli 2010

Anonym trådstarter

MaleneG skriver:

held og lykke med det hele

Mange tak  

Anmeld

29. juli 2010

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

God idé...

<Majbritt

hihi, tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.