Økologi - hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

linemus

Hvorfor har du valgt at leve økologisk? Hvordan får du råd til det? Er det alle madvarer eller kun nogle du køber økologiske og hvorfor?

Vh Line - der kraftigt overvejer at købe økologisk, men er bange for om vi har råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Anja

Jeg gad godt, at vi spiste mere økologisk end vi gør, men manden og jeg er ikke helt enige på det punkt.

Vi drikker kun økologisk mælk og køber ofte andre mælkeprodukter økologisk. Gulerødderne er også økologiske, men derudover er det lidt tilfældigt om der købes økologisk eller ej. Det er manden, der står for indkøb så når der købes økologisk udover de ting vi har aftalt SKAL være øko, så er det oftest fordi det var på tilbud eller for at gøre mig glad.

Jeg tror på, at det må være sunde, da det økologiske umuligt kan indeholde lige så mange sprøjtmidler mm som det alm. Derfor vil jeg gerne give mine børn økologisk mad.

Anmeld

29. juli 2010

thildemus

Køber økologisk så vidt muligt. Ser en mening med at minimere antallet af pesticider, sprøjtemidler osv. Er enlig mor med stramt budget, men det kan sagtens lade sig gøre. Er dog ikke fanatisk, gør det kun hvis der er mening med galskaben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.