Hvordan reagere dit barn når tandbørsten kommer frem? (Afst)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan reagere dit barn når du kommer frem med tandbørsten?!?!

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

766 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

Mira0911

Hvordan reagere jeres børn når de ser tandbørsten og skal have børstet tænder ?!

Julie er så dejlig nem.... Hun rækker hånden frem og tager gerne børsten selv og børster, hun skal nu alligevel have en lille hånd til at få børstet dem ordentligt... :)

Håber der valg muligheder nok... :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

mariamiss6

MoarJ skriver:

Hvordan reagere jeres børn når de ser tandbørsten og skal have børstet tænder ?!

Julie er så dejlig nem.... Hun rækker hånden frem og tager gerne børsten selv og børster, hun skal nu alligevel have en lille hånd til at få børstet dem ordentligt...

Håber der valg muligheder nok...

Du mangler en andet for dem som har mere end et barn, og får forskellige reaktioner fra dem

Min den store eeeeelsker at børste tænder og har altid været dygtig til at få det gjort...

Den lille har aldrig synes det var skide skægt, og får et føl på tværs hver gang JEG vil styre tandbørsten. Men får han selv lov er det fint, til gengæld bliver tænderne jo ligesom ikke børstet

Anmeld

28. juli 2010

twinboys

Heldigvis har jeg / vi aldrig haft problemer med tandbørstningerne...

Nu er de så store at de selv finder tandbørsten, børster først selv og så børster vi efter..

Dejligt nemt har det altid været...

Majbritt

Anmeld

28. juli 2010

Dictes mor

Der mangler en, der hedder bliver glad og griner, for det er det Dicte gør

Anmeld

28. juli 2010

Mira0911

mariamiss6 skriver:

Du mangler en andet for dem som har mere end et barn, og får forskellige reaktioner fra dem

Min den store eeeeelsker at børste tænder og har altid været dygtig til at få det gjort...

Den lille har aldrig synes det var skide skægt, og får et føl på tværs hver gang JEG vil styre tandbørsten. Men får han selv lov er det fint, til gengæld bliver tænderne jo ligesom ikke børstet

Åh du har ret...

Det må være stemt blank... Har slet ikke tænkt på det...

Anmeld

28. juli 2010

Silvermist

Min Isabella på 3 år er normalt glad for at få børstet tænder. Det var hun gog ikke, da hun var baby, overhovedet ikke. Men i dag så behøver vi bare at sige "nu skal du have børstet tænder skat" og så accepterer hun det normalt. Somme tider bliver hun dog gal, fordi at hun ved at efter tandbørstningen skal hun hurtigt i seng. Hun har fået den fineste lyserøde prinsessetandbørste og den er et hit. Hendes verden skal helst være lyserød. Hun bad endda tandlægen om lyserøde tænder til sit 1. rigtige besøg hos tandlægen. Det endte dog med at hun måtte acceptere sine fine hvide tænder...

Min Victoria på 10 måneder bliver hyper-glad når hun bare ser sin tandbørste. Og når jeg selv børster tænder så jubler hun og griner ad mig. Bagefter bliver hun sur og skriger, indtil hun selv har fået sin tandbørste i hånden. Hun er okay nem at tandbørste, bliver ikke gal på nogen måde, skubber bare hele tiden tandbørsten ud af munden igen med sin tunge.

Anmeld

28. juli 2010

mariamiss6

MoarJ skriver:

Åh du har ret...

Det må være stemt blank... Har slet ikke tænkt på det...

Jeg stemte den anden sidste..... For de tager begge gladeligt imod den...

Den store tager imod i den forstand at jeg uden problemer kan børste hans tænder, og den lille tager den imod at jeg IKKE børster hans tænder hehe....

Anmeld

28. juli 2010

LotteN

herhjemme er det meget forskelligt hvordan Lærke på 2 år reagere.

Om aftenen er det helt klart nemmest, for der gør vi det i sofaen imens vi læser godnathistorien, så der er det intet problem... Men ellers kan se ske hun løber sin vej når hun ser vi kommer med den om morgenen!

Anmeld

28. juli 2010

charlottekri

havde jeg set denne afstemning for en uge siden, havde jeg stemt at hun ville begynde at skrige og vride sig osv, men efter en uges ferie ude ved mine forældre, så vil hun gerne have børstet tænder

hendes bedstemor har nemlig fortalt hende at hvis hun ikke får børstet tænder, så kommer karius og baktus og spiser hendes tænder, og det vil hun bestemt ikke have!

Anmeld

28. juli 2010

Mira0911

Sikke nogen positive reaktioner.... Vi har ikke oplevet en eneste gang at Julie bliver umulig eller noget... MEN... Det kan nåes endnu... ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.