Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chritinap skriver: ja bacon kører også ned her, syntes da det er stort at hun gerne vil spise salater osv det er Celina først lige begyndt med.
ja bacon kører også ned her, syntes da det er stort at hun gerne vil spise salater osv det er Celina først lige begyndt med.
sikker på hvis min datter skulle bestem stod det på pasta salat..
eller rugbrøds mader med alt slags fisk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
moniquesmor skriver: rugbrød bare rugbrød eller noget på
rugbrød bare rugbrød eller noget på
Dog med pålæg Jeg tror faktisk, han gerne ville leve af hvis han fik lov; brød generelt! (umulige unge )
Mor til David skriver: Dog med pålæg Jeg tror faktisk, han gerne ville leve af hvis han fik lov; brød generelt! (umulige unge )
rudbrød er da heldigvis ikke usundt
tænk hvis han kun ville have et eller andet fed mad
Sådan en har vi også her hjemme på 5år. Han kunne leve af rugbrød med pålæg og andet brød med smør hvis han fik lov.
WilliamsMor skriver: Sådan en har vi også her hjemme på 5år. Han kunne leve af rugbrød med pålæg og andet brød med smør hvis han fik lov.
Det er forfærdelig, nogle gange, men var selv ultra kræsen som barn, så ser måske lidt let på det... Det er jo heller ikke det værste, rugbrød
(min er knapt 4...)
moniquesmor skriver: rudbrød er da heldigvis ikke usundt tænk hvis han kun ville have et eller andet fed mad
Nej det er ok... Han skal nok overleve Bare lidt pinligt når man er ude
Mor til David skriver: Det er forfærdelig, nogle gange, men var selv ultra kræsen som barn, så ser måske lidt let på det... Det er jo heller ikke det værste, rugbrød (min er knapt 4...)
Ja det er trøls nogen gange. Da Mads var 4år var han meget mere kræsen endnu, han er blevet meget bedre til at smage på ting. Især efter der kom madordning i børnehaven.
Olivia 18 mdr: Cocktailpølser, flødekartofler, yoghurt med havregryn, mors ostehapser, feta, agurk - lige for tiden gider hun faktisk ikke rigtig spise så meget..
Freya: 13 dage modermælk og masse af det..
Jeg har en dreng på 5år og hans livret er Engelsk bøf med pasta
svensk pølseret
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128