Total "nederen"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

Barbamama

Ihh altså. Jeg har jo bestemt mig for en tatto og jeg har glædet mig SÅ sindssygt til at få den lavet. Jeg vil have Carlas fødselsdato på lænden og i dag tog jeg så ind for at bestille tid. Og så siger tatovøren til mig at han ikke vil lave den.... WHAT?  Det er fordi det kommer til at se dumt ud med noget helt lige der hvor ryggen ellers går ned i en spids.... ØV altså!!! Jeg var så hooked på den!!  Han kunne godt se jeg blev skuffet, men som han sagde så var det hans arbejde jeg gik ud af butikken med og så skulle det være ordentligt. Han ville ikke lave noget jeg blev ked af senere. Og jeg har SÅ MEGET respekt for at han ikke bare tænker i penge, men siger hvad han vil lave og ikke lave. Men øv øv øv  Så sagde han at Casper kunne prøve at tegne det op på mig og vi kunne prøve nogle forskellige steder. Han kom også med nogle forslag. Så nu har jeg bedt Casper om at gå amok med en sort fast øjenblyant. Ha ha ha. Jeg VIL have den!!!! Nu kan jeg bare slet ikke finde ud af hvor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

oo

øv hvor meganederen! men ja, dejligt med et principmenneske, der siger sin ærlige mening som professionel

Anmeld

28. juli 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

øv hvor meganederen! men ja, dejligt med et principmenneske, der siger sin ærlige mening som professionel

Ja han har jo mere forstand på den end mig. Men uha han havde det ikke godt med at skuffe mig. Men dejligt med en tatovør der tager sit arbejde seriøst. Det har jeg da respekt for!

Anmeld

28. juli 2010

otlitrom

ØØØØV hvor surt. Men som du selv skriver, så har jeg godt nok også meget respekt for at han siger sin ærlige mening. Jeg talte med en tatovør engang, og der var også visse ting han ikke gad at lave. Tror det var lændetatoveringer, amagernummerpladen om man vil. Han synes det var for opblæst og upersonligt...

Jeg håber kampen med eyelineren giver gevinst. Om ikke andet får kæresten da en sjov aften med at tegne på dig

Anmeld

28. juli 2010

Klumpe-dumpe

Skal der "bare" være hendes fødselsdato?

Ellers så tænker jeg lidt, det vil være super smukt, med to små fugle der flyver med en banner mellem sig, i banneren står så hendes dato. Jeg kan lige se det for mig, at den sidder på hoften, hvor de flyver op mod dit hjerte...

Kan du følge min tankegang??? (ellers vil jeg gerne prøve at tegne, selvom jeg kun kan lave pindemænd ;)

Anmeld

28. juli 2010

anna-jonas

Så må i igang med tusch.............så du kan overbevise tatovøren om, at det er det RIGTIGE!!! Men RESPEKT til sådan en mand, der sætter en ære i sit job.

Anmeld

29. juli 2010

TbCp

Øv hvor ærgeligt... men ja det er sgu da fedt han ikke bare gør det!
Hvem skal du have den lavet hos?
Jeg har stadig 3 stk. inde i hovedet... gad vide om jeg nogensinde får taget mig sammen til at få dem lavet

Anmeld

29. juli 2010

lion

michella80 skriver:

Ihh altså. Jeg har jo bestemt mig for en tatto og jeg har glædet mig SÅ sindssygt til at få den lavet. Jeg vil have Carlas fødselsdato på lænden og i dag tog jeg så ind for at bestille tid. Og så siger tatovøren til mig at han ikke vil lave den.... WHAT?  Det er fordi det kommer til at se dumt ud med noget helt lige der hvor ryggen ellers går ned i en spids.... ØV altså!!! Jeg var så hooked på den!!  Han kunne godt se jeg blev skuffet, men som han sagde så var det hans arbejde jeg gik ud af butikken med og så skulle det være ordentligt. Han ville ikke lave noget jeg blev ked af senere. Og jeg har SÅ MEGET respekt for at han ikke bare tænker i penge, men siger hvad han vil lave og ikke lave. Men øv øv øv  Så sagde han at Casper kunne prøve at tegne det op på mig og vi kunne prøve nogle forskellige steder. Han kom også med nogle forslag. Så nu har jeg bedt Casper om at gå amok med en sort fast øjenblyant. Ha ha ha. Jeg VIL have den!!!! Nu kan jeg bare slet ikke finde ud af hvor

Ja det er bare så kedeligt at du ikk kan få den der du gerne vil ha.

Men jeg håber du finder en løning på problemet

Anmeld

29. juli 2010

Barbamama

Manden havde jo ret!!!!! Det så simpelthen så dumt ud den måde jeg havde tænkt det skulle se ud på. Men så tegnede vi det på en anden måde og nu skal jeg ind og overbevise ham om at det er SÅDAN den skal se ud. Der skal være en stjerne imellem tallene. 25 0609 og den første stjerne skal være "gennemsigtig" (kun omrids) og den anden stjerne skal være sort. Der var en stjerne der blev tændt den dag (Carla blev født) og en stjerne der blev slukket (Michael Jackson døde). Michael Jackson har betydet noget for mig hele mit liv og jeg syntes det var ret ironisk at jeg føder den dag han dør, så derfor skal der være de to stjerner. Jeg glæder mig sådan til at få den.

Og hvor var det bare skide hyggeligt at Casper dekorerede mig i går. Han var skide god til det. He he....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.