bløder !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

Anonym trådstarter

Hej ..

Jeg vil lige høre hvormeget er det "okay" at bløde efter en fødselslæge har "rodet" dernede for at se om jeg ved tæt på fødsel eller ej ?

Jeg har på 2-2½ time skiftet bind (natbind) og jeg føler bare stadigvæk det løber ligeså stille ud af mig ..

Blev undersøgt idag kl.14.30-14.45 på fødegangen ..

Jeg er idag 38+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

Anonym trådstarter

Har skiftet bind 2 gange ^^

Anmeld

28. juli 2010

Koen.

ved det ikke, men prøv da at ringe til FG og hør dem ad

Anmeld

28. juli 2010

Baby2010/2013

Syntes da lige du skal kontakte FG, så du er sikker på der ikke er noget!

Anmeld

28. juli 2010

moniquesmor

synes du skal prøve af ringe til fg så er du sikker på er som det skal være

Anmeld

28. juli 2010

Baby2010/2013

Det er vi vist enige i, så gør lige det

Anmeld

28. juli 2010

mrsMary

Hej, håber du får svar....

Jeg er bare lidt nysgerrig, hvorfor fik du den undersøgelse? Er det normalt i den uge at få en sån' undersøgelse? (er selv i uge 37 + 2 og skal til jordmoder i morgen)

På forhånd tak for svar :-)

Anmeld

28. juli 2010

Anonym trådstarter

Vil lige give jer en update , jeg skulle bare tage den stille og roligt , samt håbe fødselslægen har sat gang i fødslen .. Bliver det ved skal jeg ringe derind imorgen tidligt eller hvis det bliver værre ..

Anmeld

28. juli 2010

Anonym trådstarter

mrsMary skriver:

Hej, håber du får svar....

Jeg er bare lidt nysgerrig, hvorfor fik du den undersøgelse? Er det normalt i den uge at få en sån' undersøgelse? (er selv i uge 37 + 2 og skal til jordmoder i morgen)

På forhånd tak for svar :-)

Jeg fik den undersøgelse efter jeg havde været nede og blive scannet og de har målt min baby til at være stor , faktisk meget stor - 4400 g.  Så fødselslægen ville lige mærke om jeg var ved at gå i fødsel nu - har bare desværre stadigvæk 4 cm livermoderhals tilbage og helt lukket. De håber dog at jeg har født før terminen, da det ellers ender med KS ..

Jeg vil ikke mene at det er normalt at få lavet denne undersøgelse nu , men jeg kan ikke helt sige om det er normalt - nu har jeg også en datter som jeg fødte 39+0 og vejede 3510 g. så jeg ikke nåede aldrig til min jordmor i uge 39 , men der jeg var i uge 37 undersøgte Jm'en mig ikke ..

Anmeld

28. juli 2010

mrsMary

Anonym skriver:

Jeg fik den undersøgelse efter jeg havde været nede og blive scannet og de har målt min baby til at være stor , faktisk meget stor - 4400 g.  Så fødselslægen ville lige mærke om jeg var ved at gå i fødsel nu - har bare desværre stadigvæk 4 cm livermoderhals tilbage og helt lukket. De håber dog at jeg har født før terminen, da det ellers ender med KS ..

Jeg vil ikke mene at det er normalt at få lavet denne undersøgelse nu , men jeg kan ikke helt sige om det er normalt - nu har jeg også en datter som jeg fødte 39+0 og vejede 3510 g. så jeg ikke nåede aldrig til min jordmor i uge 39 , men der jeg var i uge 37 undersøgte Jm'en mig ikke ..

okay, tak for svar.

Så er baby dejlig robust ved fødslen! Du kan jo ikke selv styre, hvor stor baby vokser sig! Jeg får heller ikke selv små børm, som mine søskende....

Min venindes dreng var over 4600 og hun er selv petit. Det endte i PKS, men fred være med det!

Held og lykke :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.