Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min bror har snart fødselsdag og han skal selvfølgelig ha en kage.. Er der nogle der ligger inde med nogle billeder af en kage til en soldat?? Eller bare nogle ideer måske!?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Noget camouflageværk - måske med den der "Vi støtter vores soldater"-sløjfe, man ser på mange biler...? Eller hans regimentsmærke....
En hjelm.. eller lad være med at lave en og sig du havde lavet en med camouflage men nu kan du ikke finde den...høhø-..... (ved det, varmen og for lidt søvn... 
Eva. skriver: En hjelm.. eller lad være med at lave en og sig du havde lavet en med camouflage men nu kan du ikke finde den...høhø-..... (ved det, varmen og for lidt søvn... 
Hahaha... Fed idé!!
Mor til David skriver: Noget camouflageværk - måske med den der "Vi støtter vores soldater"-sløjfe, man ser på mange biler...? Eller hans regimentsmærke....
Gud ja.. Den sløjfe dér.. Dejlig simpelt.. Du er genial!!
Åh den gule sløjfe har en fantastisk baggrund. Det ville være en super fin ide!
Nedenunder et forslag som kan give lidt ideer
Tilmeldt skriver: Gud ja.. Den sløjfe dér.. Dejlig simpelt.. Du er genial!!
Ja det er jeg
Alexis skriver: Åh den gule sløjfe har en fantastisk baggrund. Det ville være en super fin ide! Nedenunder et forslag som kan give lidt ideer
Tak!
Jah, den gule sløjfe sidder lige så fint bag på min bil.. Den burde jeg ha tænkt på!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128