Erfaring med bilkas "Safe performance royal" barnevogn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.229 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

Urz

Hej hej,

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har erfaringer med bilkas barnevogn "safe performance royal" - gode som dårlige?

Den lyder umiddelbart til at have det hele, men jeg er alligevel lidt skeptisk nu den er fra bilka og kun koster 3000 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

motterhea

Jeg kender nogen der engang havde en barnevogn fra bilka (ved ikke om det var den model), som de havde stilt på en meget lille skråning, med begge af de der stoppe dimser slået i jorden, da den begyndte at køre med barn i .. det er desværre kun det jeg kender til den :/

Hvis jeg var dig, ville jeg nok købe en brugt odder, emmaljunga, eller noget man kender bedre til..

held og lykke

Anmeld

28. juli 2010

B&J

Urz skriver:

Hej hej,

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har erfaringer med bilkas barnevogn "safe performance royal" - gode som dårlige?

Den lyder umiddelbart til at have det hele, men jeg er alligevel lidt skeptisk nu den er fra bilka og kun koster 3000 kr.

du kan også sagtens købe en god barnevogn i ønske børn til 3000 eller 4000 hvor det hele er med lift og pusletaske..

Anmeld

28. juli 2010

line melias mor

for guds skyld aldrig køb en barnevogn i bilka. vi købte den da jeg blev gravid og det er noget værre bras for at sige det lige ud. stelet rustede og skruerne faldt af plus hjulene punkterede hele tiden. vi brokkede os så meget til sidst efter vi havde haft en lånebarnevogn fra dem i to måneder, at vi fik pengene tilbage og købte en anden.

Anmeld

30. juli 2010

Mettemus

Vi har lige købt en Trille gigant på nettet - helt ny til kun 4000 kr med både lift og det hele. Den er stemt bedst i test, og ikke så meget dyrere. Jeg ville vælge sådan noget i den stil hvis jeg var dig

Anmeld

30. juli 2010

Dansker I Holland

Jeg er desværre en af dem som ikke har råd til at give 4000 kr for en barnevogn, men jeg fik en baby startpakke af kommunen dengang for 5 år siden og fik en barnevogn til 1699 kr... Den funker fint og er dejlig stor Selvom hjulene dog har det med at falde af hvis man ikke har skruet dem godt nok på... Men ikke noget jeg er bekymret for da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.