Hvornår begyndte jeres små at le højt ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24.479 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

Snuffler25

... jeg går bare og VEEENTER på at Nicolaj snart begynder at grine og le  Han er 13 uger nu og indimellem er han så glad at det hele bare kører på ham og han stor smiler og jeg forventer bare snart der kommer et grin Det glæder jeg mig enormt meget til!

Kan I huske hvornår I hørte jeres grine første gang, hvor gamle var de?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

Snuffler25 skriver:

... jeg går bare og VEEENTER på at Nicolaj snart begynder at grine og le  Han er 13 uger nu og indimellem er han så glad at det hele bare kører på ham og han stor smiler og jeg forventer bare snart der kommer et grin Det glæder jeg mig enormt meget til!

Kan I huske hvornår I hørte jeres grine første gang, hvor gamle var de?

Lisa ler faktisk nu.. Hun er  2½mdr. men jeg er ik sikker på hun gør det helt bevidst.. Hun smiler og bliver ivrig, og så kommer der lyd på!!

Men det er nu stadigvæk som balsam i min øregang!!!

Anmeld

28. juli 2010

SHERO

Elias klukgrinede sådan rigtig da han var 8-9 uger... Den mest fantastiske lyd i verden :-)

Anmeld

28. juli 2010

linemus

Sofie er 12 uger og hun er også et stort grin, når man snakker med hende. Ind imellem kan hun godt komme til at lave en enkelt lille grinelyd, så jeg tror, det kommer snart Elsker hendes små lyde

- Line

Anmeld

29. juli 2010

Snuffler25

Hmm... nu bliver jeg helt i tvivl om jeg har "overhørt" Nicolajs grin så, når jeg hører hvor tidligt jeres startede. Altså Nicolaj har maaasser af lyd på når han er glad.. det er "gryyyy" lyde og ruller med tungen med lyd og kører op og ned i toner Han smiler rigtig meget og det hele kører på ham med arme og ben.

Men synes bare ikke jeg har hørt en decideret "haha" grin, som vi andre har.. og har jeg ellers hørt hos andre babyer, men husker ikke deres alder.

måske jeg ska lytte bedre efter eller noget.. hehe

Anmeld

29. juli 2010

missie20

Min Frederik (16 uger) skrald grinede i forgårs med massere af lyd, under badet, så både mor og far blev så glade at de grinte med. Men han har længe sagt lydenår han smilede, men den her var der ingen tvivl, at det var et ægte grin.

Anmeld

30. juli 2010

Snuffler25

missie20 skriver:

Min Frederik (16 uger) skrald grinede i forgårs med massere af lyd, under badet, så både mor og far blev så glade at de grinte med. Men han har længe sagt lydenår han smilede, men den her var der ingen tvivl, at det var et ægte grin.

Uh ja, det er lige præcis det jeg går og venter på   Nicolaj stor smiler og pludrer og øffer også en heeeel masse når han er glad Men har endnu ikke hørt noget som minder om et decideret grin

Har stadig det til gode - kan godt forstå I syns det var sjovt hihi

Anmeld

7. august 2010

Snuffler25

JUHUUU - SÅ skete det!!! Igår grinede Nicolaj for 1. gang Sjovt nok skete det, da vi lå på gulvet og legede og jeg "tegnede" nicolaj sangen på hans mave... "punktum, punktum komma streg, sådan tegnes Nicolaj..." - og så kiggede han på mig og GRINEDE! Så gjorde jeg det igen og så grinede han IGEN! Så gjorde jeg det igen og så gad han ikk mere.. så gjorde jeg ALT muligt andet, men nix... først om aftenen mens jeg bare sad og talte almindeligt med min mand - så lå han pludselige og grinede op til mig imens *griner*

I LOVE IT! Så ja, mor kommer til at lave en masse åndsvage ting nu for at få bebs til at gøre det igen og og igen og igen og...

Anmeld

7. august 2010

Diana...

Åhh jeg kan ikke huske hvor gammel han var da der kom lyd på, Men Lucas har aldrig haft så meget lyd eller jo han har pludret meget men at grine der skal meget til før han virkelig griner med lyd det er først nu her efter han er blevet 1 1/2 gammel at han er begynd at grine rigtig meget. 

Ikke at han ikke synes der noget der sjovt for det synes han absolut han har bare altid åbnet munden på fuld gab og smilt med hele kroppen det er først nu her de seneste par måneder hvor der virkelig er rigtig lyd på. 

Knus Diana

Anmeld

7. august 2010

Noah`s mor<3

Min søn bliver 4 måneder i morgen og han er lige begyndt de her dage.. Det er fantastisk, jeg kan ikke lade vær med selv at begynde at grine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.