Ree Park

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.851 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

Vinker

Nogen der har været der? Vi var der i søndags sammen med mine forældre. Det var bare så fantastisk der. Kan varmt anbefale det både til børn og voksne!

Niklas Emil var bare så fascineret af alle dyrerne - selvom han ikke kunne forstå at de ikke havde nogen elefanter... Men man kommer bare meget tættere på dyrerne end hvad man gør i en alm. zoo. Her er der store åbne steder til dyrerne fremfor små burer. Det er ikke for ingenting at de kalder det Ebeltoft safari!

Her er et udpluk af de mange billeder vi tog (har lagt lidt flere på FB)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

TbCp

Det ser helt vildt lækkert ud!
Og det er da også meget federe når man kan komme helt tæt på...

Ved ikke om du  så mit indlæg med sommerferiebilleder... men vi var jo i Blåvand zoo... Liva var helt vild de steder hvor vi måtte gå ind til dyrerne, det var et hit.

Anmeld

28. juli 2010

Vinker

TbCp skriver:

Det ser helt vildt lækkert ud!
Og det er da også meget federe når man kan komme helt tæt på...

Ved ikke om du  så mit indlæg med sommerferiebilleder... men vi var jo i Blåvand zoo... Liva var helt vild de steder hvor vi måtte gå ind til dyrerne, det var et hit.

Jeg vil rigtig gerne afsted til Ree park igen!

Nej har ikke lige set dit indlæg endnu, men har hørt meget godt om Blåvand mini zoo.

Vi ville ha været i Aalborg zoo så Niklas Emil kunne se en rigtig elefant, men nu har vi både været i Ree park og Haunstrup dyrepark så tror vi venter til næste år...

Anmeld

28. juli 2010

Klumpe-dumpe

Vinker skriver:

Jeg vil rigtig gerne afsted til Ree park igen!

Nej har ikke lige set dit indlæg endnu, men har hørt meget godt om Blåvand mini zoo.

Vi ville ha været i Aalborg zoo så Niklas Emil kunne se en rigtig elefant, men nu har vi både været i Ree park og Haunstrup dyrepark så tror vi venter til næste år...

Ej hvor ser det fedt ud. Det ser ud til I står lige foran aben.

Altså hvis I kommer herop, så må du lige give mig et praj, Jeg kender dem der passer elefanterne heroppe, og hvis der ikke er mange gæster, så har vi (mine niecer og jeg) fået lov at komme ind bagved og give dem jordnødder og klappe dem, så måske jeg kan få lov til det igen  (Ja jeg har sagar været oppe at ridde op Tanja;)

Anmeld

28. juli 2010

anna-jonas

Skønne billeder Rikke..............NE har vist fået en på opleveren. Vi regner med at skulle en tur i Givskud.............der er bare så skønt.

Anmeld

29. juli 2010

Vinker

Tante Lilla :) skriver:

Ej hvor ser det fedt ud. Det ser ud til I står lige foran aben.

Altså hvis I kommer herop, så må du lige give mig et praj, Jeg kender dem der passer elefanterne heroppe, og hvis der ikke er mange gæster, så har vi (mine niecer og jeg) fået lov at komme ind bagved og give dem jordnødder og klappe dem, så måske jeg kan få lov til det igen  (Ja jeg har sagar været oppe at ridde op Tanja;)

Vi var også helt inde ved aberne. De havde sådan en helt have for dem selv hvor man kunne komme rigtig tæt på dem. Man måtte dog ikke røre dem, men en af de små aber satte sig på min fod og slikkede mig på tæerne, hihi.

Ej lyder fedt med elefanterne - Det vil jeg da lige huske på ;) TAK!!

Anmeld

29. juli 2010

Vinker

Anna-jonas skriver:

Skønne billeder Rikke..............NE har vist fået en på opleveren. Vi regner med at skulle en tur i Givskud.............der er bare så skønt.

Ja Niklas Emil virkede bare til at være helt oppe at flyve over det. Han nærmest dansede rundt og pjattede og grinede - Så fedt at opleve!

Uha ja Giveskud er også et super sted - God tur!

Anmeld

29. juli 2010

JustAnotherName

Vi var der lige for en uge siden
Og vi købte års-kort, så vi kommer der en del gange indenfor det næste år, regner jeg med. Vi har været der 4-5 gange nu.
Jeg foretrækker dog Givskud Zoo, men det er også en noget længere køretur for pigerne. SÅ vi er glade gæster I Ree-Park. Det er også et virkelig skønt sted at komme.

Da vi var der for en uge siden, var der en abe, som tissede en dame i håret

Deler lige nogle billeder, som vi tog der sidste gang ...for en uge siden.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. juli 2010

Vinker

JustAnotherName skriver:

Vi var der lige for en uge siden
Og vi købte års-kort, så vi kommer der en del gange indenfor det næste år, regner jeg med. Vi har været der 4-5 gange nu.
Jeg foretrækker dog Givskud Zoo, men det er også en noget længere køretur for pigerne. SÅ vi er glade gæster I Ree-Park. Det er også et virkelig skønt sted at komme.

Da vi var der for en uge siden, var der en abe, som tissede en dame i håret

Deler lige nogle billeder, som vi tog der sidste gang ...for en uge siden.

Ej nogle super gode billeder I også har fået taget!

Jeg gad godt ha årskort dertil også - så kunne vi mødes der hihi.

Har lige spurgt Morten om hvornår vi ska i Giveskud, meeeen han mener at det nok ikke haster efter både at ha været i Haunstrup, Fiskeri museet og Ree Park, men vi mangler jo STADIG at se elefanterne.....

Anmeld

29. juli 2010

otlitrom

Jeg ser alle Jeres fine billeder og tænker: Årh, jeg vil også i zoo.... Måske man skulle svinge en tur forbi Givskud. Det ligger tæt på. Og manden har aldrig været i zoo... Hmm, det må være en sommerferie-plan!

Ser ud til I har haft nogle gode dage, både Rikke og Katrine, med Jeres skønne unger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.