Gravid og byfest ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

Mikkel's mor <3

Hejsa..

sagen er den at jeg i næste uge skal til byfest og vil jo ikke være den der nederen en der ikke kan hygge mig ligeså meget som de andre (:
altså jeg vil ikke drikke, jeg tænker mere på karusellerne er der noget der ikke er så smart at sætte sig op i ?
vil være i uge 22.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

Sally Nielsen

Jennifer skriver:

Hejsa..

sagen er den at jeg i næste uge skal til byfest og vil jo ikke være den der nederen en der ikke kan hygge mig ligeså meget som de andre (:
altså jeg vil ikke drikke, jeg tænker mere på karusellerne er der noget der ikke er så smart at sætte sig op i ?
vil være i uge 22.

Du skal nok være lidt forsigtig ikke sætte dig op i en hvor det kan komme til at stramme om din mave

Anmeld

28. juli 2010

VNB

Jennifer skriver:

Hejsa..

vil være i uge 22.

jeg har været i Djurs sommerland her i ferien, og der fraråder de gravide at prøve nærmest alle ting.... vil tro det samme gælder for forlystelserne i et omrejsende tivoli (som det jo plejer at være til byfester ikk?)  fik aldrig helt fat i grunden til dette, men måske noget med fart, tryk på maven osv osv...

Så jeg ville hoppe over i denne sommer hvis jeg var dig, så kan du tage revance næste år

god byfest!

knus

Anmeld

28. juli 2010

Mikkel's mor <3

VNB skriver:

jeg har været i Djurs sommerland her i ferien, og der fraråder de gravide at prøve nærmest alle ting.... vil tro det samme gælder for forlystelserne i et omrejsende tivoli (som det jo plejer at være til byfester ikk?)  fik aldrig helt fat i grunden til dette, men måske noget med fart, tryk på maven osv osv...

Så jeg ville hoppe over i denne sommer hvis jeg var dig, så kan du tage revance næste år

god byfest!

knus

øvbøv nå der kommer jo heldigvis noget godt ud af det til jul
og så siger jeg bare Stakkels de andre til næste år  haha
men mange tak og tak for svar begge to

Anmeld

28. juli 2010

VNB

Jennifer skriver:

øvbøv nå der kommer jo heldigvis noget godt ud af det til jul
og så siger jeg bare Stakkels de andre til næste år  haha
men mange tak og tak for svar begge to

det var så lidt

Og ja den lille i december er helt klart hele ventetiden værd, så kan du med god samvittighed nyde ALLE karusellerne næste år! Jeg tager helt klart også revance næste år

Anmeld

3. august 2010

Mikkel's mor <3

VNB skriver:

det var så lidt

Og ja den lille i december er helt klart hele ventetiden værd, så kan du med god samvittighed nyde ALLE karusellerne næste år! Jeg tager helt klart også revance næste år

smiler det tænkte jeg nok men der er ikke andet for end bare at hygge sig med de andre, der er heldigvis 2 der slet ikke kan tåle karuseller så er ikke muters alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.