Baby dyne og pude!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

VIPpigen

Da jeg lige straks går i gang med produktionen af sengetøj til babyer, vil jeg høre hvor meget har i brugt pudebetræk til jeres babypude??

Jeg har så meget stof til at ligge at vi ikke får brug for alle sæt selv, så om de kan sælges uden pudebetræk, eller om man vil have pudebetræk med??

Hvad vil du have??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

JacobsMoar

Jeg skal også selv i gang med symaskinen, og har ikke tænkt mig at lave pudebetræk.. Spild af tid når man ikke skal bruge det alligevel

Anmeld

28. juli 2010

VIPpigen skriver:

Da jeg lige straks går i gang med produktionen af sengetøj til babyer, vil jeg høre hvor meget har i brugt pudebetræk til jeres babypude??

Jeg har så meget stof til at ligge at vi ikke får brug for alle sæt selv, så om de kan sælges uden pudebetræk, eller om man vil have pudebetræk med??

Hvad vil du have??

Jeg bruger pudebetrækket... Eller en stofble, hvis betrækket er blevet nusset.. Bruger ikke pude, så det ligger bare for at beskytte madrasen lidt!

Anmeld

28. juli 2010

VIPpigen

Bromberg skriver:

Jeg skal også selv i gang med symaskinen, og har ikke tænkt mig at lave pudebetræk.. Spild af tid når man ikke skal bruge det alligevel

Lidt min tanke... Specielt når de små ikke må bruge pude, så er der vel heller ikke nogen grund til pudebetræk...

Anmeld

28. juli 2010

VIPpigen

Tilmeldt skriver:

Jeg bruger pudebetrækket... Eller en stofble, hvis betrækket er blevet nusset.. Bruger ikke pude, så det ligger bare for at beskytte madrasen lidt!

Hmm, men hvis du nu fik et dynebetræk, uden pudebetræk, var det så noget du ville mangle?? Tænker man vil bruge det hvis man har købt det sammen med dynebetrækket, men hvis der ikke følger med, så bruger man vel netop bare stofbleer i stedet??

Anmeld

28. juli 2010

VIPpigen skriver:

Hmm, men hvis du nu fik et dynebetræk, uden pudebetræk, var det så noget du ville mangle?? Tænker man vil bruge det hvis man har købt det sammen med dynebetrækket, men hvis der ikke følger med, så bruger man vel netop bare stofbleer i stedet??

Ja, det har du ret i.. Jeg bruger det bare fordi det er med. Ellers er en stofble helt fin..

Anmeld

28. juli 2010

LC

Min datter bruger altid pudebetræk på hendes pude, hun har en helt flad babypude.

og synes det har været rigtigt rart at der er betræk på for hun har gylpet rigtigt meget og kan jo ikke skifte lagen på sengen hver andne dag, så hun har fået lov at ligge med puden til pudebetrækket var snavset og der efter bare på lagnet....

så behøvede vi kun at skifte senge tøj hver 4 dag da hun var helt lille..

Har aldrig bare brugt en stofble...

Anmeld

28. juli 2010

LinLin

Jeg har altid brugt pudebetrækket også!  -dog uden pude

Anmeld

28. juli 2010

VIPpigen

Super... Tak for svar alle sammen.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.