Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Er det fra den der hedder tøj2 eller den første? Og jeg kan sagtens vente emd at sende
Er det fra den der hedder tøj2 eller den første?
Og jeg kan sagtens vente emd at sende
undskyld... det er fra tøj 2...
syntes bare jeg havde luret at du havde været så smart et nummerene var fortløbende. Min fejl ikke at have dobbeltjekket.
SMIL og TAK
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
msax skriver: undskyld... det er fra tøj 2... syntes bare jeg havde luret at du havde været så smart et nummerene var fortløbende. Min fejl ikke at have dobbeltjekket. SMIL og TAK
Nej så smart havde jeg ikke lige været fint jeg kigger lige på det
msax skriver: Hej igen du kære Tina... Jeg har luret på det sidste og vil gerne hapse lidt mere af de fine tøj: 56, 61, 64, 65 og 68. Tænker om du vil vente med at sende det til jeg har født, for det kunne jo være der var noget af det i de små størrelser som jeg gerne ville have med. Jeg satser på en fødsel inden for de næste 14 dage... SMIL fra Mette 39+0
Hej igen du kære Tina...
Jeg har luret på det sidste og vil gerne hapse lidt mere af de fine tøj: 56, 61, 64, 65 og 68.
Tænker om du vil vente med at sende det til jeg har født, for det kunne jo være der var noget af det i de små størrelser som jeg gerne ville have med.
Jeg satser på en fødsel inden for de næste 14 dage...
SMIL fra Mette 39+0
65 og 68 har Trine (Maluccas mor) nået at snuppe.Det andet har jeg skrevet dig på
JustAnotherName skriver: Gør lige sådan her, så det er nemmere for os begge, at finde rundt i Fra tøj 1 : Nr. 5 - Sandaler, str. 24Nr. 15 - IdaT bluse, str. 92Nr. 22 - Knickers, str. 92 Fra tøj 2 : Nr. 11 - See Kai Run, str. 6Nr. 39 - Pyjamas, str. 80Nr. 51 - Bluse, lille str. 3 årNr. 64 - Units, str. 92Nr. 65 - Molo sæt, str. 92 Bare send mig en personlig hilsen med dine konto-oplysninger....Og 1000 mange tak, Tina. Hvor er det sødt af dig, at du bare laver "forærings-bod" herinde til alle os NSére.Det fortæller en hel del om, hvordan du er som person, syntes jeg!
Gør lige sådan her, så det er nemmere for os begge, at finde rundt i
Fra tøj 1 :
Nr. 5 - Sandaler, str. 24Nr. 15 - IdaT bluse, str. 92Nr. 22 - Knickers, str. 92
Fra tøj 2 :
Nr. 11 - See Kai Run, str. 6Nr. 39 - Pyjamas, str. 80Nr. 51 - Bluse, lille str. 3 årNr. 64 - Units, str. 92Nr. 65 - Molo sæt, str. 92
Bare send mig en personlig hilsen med dine konto-oplysninger....Og 1000 mange tak, Tina. Hvor er det sødt af dig, at du bare laver "forærings-bod" herinde til alle os NSére.Det fortæller en hel del om, hvordan du er som person, syntes jeg!
39, 64 og 65 er desværre allerede nuppet Men resten er du skrevet på
TbCp skriver: 39, 64 og 65 er desværre allerede nuppet Men resten er du skrevet på
Øv, øv... Sådan er det desværre, når man ikke er den første/hurtigste....Men jeg er jo heldig overhovedet at få noget, så jeg kan ikke klage
Tjuhl skriver: må man liiiiige hapse nummer 14, 20 og 35? jeg tror det er ledigt du må gerne tage det med på fredag
må man liiiiige hapse nummer 14, 20 og 35? jeg tror det er ledigt du må gerne tage det med på fredag
Ahh nu har jeg lige kigget... det må være fra tøj2 det andet er vist lige tøset nok
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128