Tasken til sygehuset, for tidligt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

Swerg

Hej Piger !

Jeg er 31+1 idag, og er så småt begynde at pakke tasken til sygehuset.. Min kæreste syntes at det er ALT for tidligt, så jeg holder sådan lidt igen ..   Jeg ville ellers gerne ha været ude for at købe lidt lækkert til mig selv efter fødslen og pakke ned .. Så som; nyt make-up, shampoo, lidt lækkert tøj, morgenkåbe, sutsko osv..

Syntes i at det er for tidligt at pakke tasken så småt nu ? Jeg er 1. gangs gravid, så ved det ikke helt selv

Knus !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

Sally Nielsen

SøsOgBuster skriver:

Hej Piger !

Jeg er 31+1 idag, og er så småt begynde at pakke tasken til sygehuset.. Min kæreste syntes at det er ALT for tidligt, så jeg holder sådan lidt igen ..   Jeg ville ellers gerne ha været ude for at købe lidt lækkert til mig selv efter fødslen og pakke ned .. Så som; nyt make-up, shampoo, lidt lækkert tøj, morgenkåbe, sutsko osv..

Syntes i at det er for tidligt at pakke tasken så småt nu ? Jeg er 1. gangs gravid, så ved det ikke helt selv

Knus !

Nej da det er da ikke for tidligt

Heller være sikker på man når det hele

Anmeld

28. juli 2010

prettybutterfly

Ja det er nok en smule tidligt!

Hvis jeg må gi dig et råd, så pas på med at købe for meget "nyt og lækkert" tøj til dig selv! Jeg købte noget tøj til mig selv i slutningen af gravititete som jeg var SIKKER på ville sidde perfekt på mig, men det lignede lort - og her 7 måneder efter ser jeg stadig ik godt ud i lige DET tøj. Ens figur ændre sig bare efter en graviditet!

Lige da jeg havde født købte jeg lidt tøj jeg ku bruge med det samme, men det er nu for stort og jeg kan ikke bruge det længere. Men det er blot et godt råd.

Morgenkåbe, make-up og sutsko kan du nok godt købe(det gode er at der er udsalg lige nu), men der er slet ik sikkert du får brug for morgenkåben(slet ik hvis det er varmt i vejret, man sveder BARE meget når man lige har født). Jeg brugte ik min, og fødte ellers i december.

Held og lykke med det hele! Knuser fra Mona

Anmeld

28. juli 2010

TbCp

Min var pakket fra omkring uge 28... havde været indlagt pga. risiko for for tidlig fødsel  så jeg ville gerne have det klar.
Synes det var rart ikke at skulle tænke mere på det.

Anmeld

28. juli 2010

Thildesmor

Nej slet ikke, jeg havde også pakket alt prinsessens ting, kamera og videokamera, men tænkte at jeg går sikkert 14 dage over så mine egne ting havde jeg ikke pakket... hehe og så fik jeg veer os så afsted 5 dage før tid, så manden måtte hjem og hente mine ting da prinsessen var kommet ud

Så ville ønske jeg havde pakket noget før

Anmeld

28. juli 2010

<3

Det er aldrig for tidligt

Anmeld

28. juli 2010

Swerg

Tak piger !

Anmeld

28. juli 2010

Trolde_mor

Som de andre skriver er det altid godt at være på den sikre side, ved at pakke i god tid - og man kan jo aldrig vide om man føder tidligt

Herhjemme, bliver der printet en liste ud med det der skal pakkes og så skal køber kæresten et sæt tøj til lillemanden (som bliver det første sæt han skal have på) når vi når lidt længere hen og ved lidt mere om hans str. 

Men pakker når jeg har veer og er de for stærke har jeg en liste så kæresten lige kan snuppe dem og komme dem i tasken. Tingene ligger alligevel oppe på børneværelset, så det kan hurtig lige gøres.

For mig er det vigtigt at have noget praktisk at gå i gang med, så jeg ikke bare sidder med veerne, og mæker dem gøre mere og mere ondt.

Anmeld

28. juli 2010

Ox.

Synes også det er lidt tidligt, jeg pakkede min da jeg var 38+ og fødte først 41+5 så måtte skifte tøjet ud et par gange da det blev helt "indelukket" at dufte til og sådan ..

Anmeld

28. juli 2010

K&S

SøsOgBuster skriver:

Hej Piger !

Knus !

Hejsa

Jeg har i mange mange uger tænkt "NU skal det være" - jeg må tage mig sammen og få pakket tasken, men det er ikke blevet til noget endnu - jeg er nu 37+1, så måske jeg skulle få taget mig sammen - det kan jo faktisk ske når som helst  

Men nej, jeg synes ikke, det er for tidligt, det er jo op til den enkelte, hvad de synes er rigtigt  og de mænd skal man altså ikke altid høre på hihi, de ved jo slet ikke noget om det...!

Katja (der stadig mangler at pakke tasken)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.