make up

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2008

MorCamilla

Hejsa..

Jeg bruger næsten kun Max Facor, da jeg synes at det er et rigtig godt mærke, og så er det heller ikke helt himlende priser..;) Hvilket der er en god ting for mig..:$

Knus fra Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2008

Tynen

Kloster skriver:

Hej.
Jeg bruger det, jeg synes et flottest og passer til min tegnebog... Med måde.
For jeg kører mest i Rimmel i Eye Liner og bestemt Max Factor Mascara.

(H)
Kloster

DITTO!! :D

Anmeld

2. juli 2008

Astrid P

Hverdags-mascara er 2000 calories fra Max Factor. Den er vildt god, og er rimelig tit på tilbud for 50-60 kr. Når det skal være vildt, så sværger jeg til Yves Saint Laurent 'Mascara Effect Faux Cilles', den er helt igennem fantastisk. Jeg bruger en øjenbrynsblyant fra Rimmel, den er billig og god, og når jeg bruger øjenskygger er det for det meste dem fra Mac eller Chanel. De sidste par år har jeg fået Chanel øjenskygge af min søde svigermor til fødselsdag og jul, for det er desværre lidt for dyrt for mit SU-budget. :S Før brugte jeg øjenskygge hver dag, men under graviditeten brugte jeg kun en smule mascara, og nu er det sådan lidt tilfældigt om jeg kører den afdæmpede make-up stil eller om den får fuld skrue på de grønne og lilla øjenskygger... :D Jeg holdt også op med at bruge parfume da jeg var gravid, og er ikke rigtig kommet igang med det igen... Men mine favoritter er Gucci Rush og Cerutti 1881. KH Astrid

Anmeld

2. juli 2008

Balderson

Hej

Jeg er også mere til det narturlige look, men når det skal være så bruger og køber jeg kun Clinique og Nilens jord…

Af parfumer er det kun Dior og Issey Miyake der står på min hylde…

Anmeld

2. juli 2008

rlyn

Mht make-up så er det lidt forskelligt, hvad jeg har (Max factor, bodyshop og clinique). Sidst jeg havde fødselsdag fik jeg en lækker øjenskygge fra lancome af Sef. Udover at være et lækkert produkt, er etuiet også superflot.
Generelt bruger jeg ikke make-up til dagligt, højest mascara, lipgloss og lidt markering af øjenbrynene.
Når jeg skal i byen sværger jeg til en foundation fra Clinique, der bare er supernem at lægge på og som ser meget naturlig ud + en concealer fra samme, der både har "den grønne" og en naturlig dækfarve.

Når det kommer til parfume er favoritterne
Donna Karen - Cashmere Mist (den absolutte favorit)
Salvador Dali - Den allerførste, som jeg ikke kan huske hvad hedder
Georgio Armani - Gio

Anmeld

2. juli 2008

Kvindemin

Amor Amor & Dior, og 1000 andre - skifter jævnligt/TIT :)

Nilens Jord, og Clearins i make up - og hvad der ellers er flot til mig.
Går skam ikke ud og køber pga. mærke, men hvad der står bedst til min hud.

Anmeld

3. juli 2008

D.B.L

Jeg bruger make-up fra jane iridale, dog er min mascarra fra HR. Dermalogica når det gælder renseprodukter til ansigtet.

Parfume bruger jeg sjældent men bruger olien White musk fra bodyshop som jeg drypper på blusen.

Anmeld

3. juli 2008

3rollinger

Naar jeg nu en sjaelden gang koeber noget kan jeg rigitg godt lide Clinique. Men hvis det skulle vaere udsolgt koeber jeg nu bare noget andet. For mit vedkommende er det om at handle naar jeg er i butikken. Man ved aldrig hvornaar jeg vender tilbage. Har et minimalt indkoebsgen. Og mht parfumer bruger jeg Issey Miyake - L'EAU D'ISSEY Georgio Armani - Gió Trine

Anmeld

4. juli 2008

Plysbjørnen

Make Up hvad er det???

Som indledningen siger bruger jeg ikke Make Up, tror det nærmeste jeg kommer er en læbestift og en Mascare... Mascare fik jeg med et blad og læbestiften tror jeg nok er en Max Factor har ikke kigget på den i 2 år, så tror næsten den kravler ud af sig selv (hvis jeg da ellers kan finde den)...

Betina1978

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.