Hjemmelavet Prinsesse-seng FÆRDIG - billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

bette

nøøøjjjj hvor er den bare blevet super flot altså.. der tager jeg dælme hatten af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

LotteN skriver:

Waauuh, den er godt nok flot. men må jeg vidst hellere vise kæresten, så kan han godt begynde og forberede sig

hehe det der er det sværeste er at få pladerne til at passe perferkt

Anmeld

29. juli 2010

Anna-jonas skriver:

Har i selv lavet den??? Jeg er så imponeret..............må hellere lade være med at vise min prinsesse den seng, for så går hun da helt i spagat. Jeres prinsesse ser da også mega-stolt ud, som hun ligger der midt i alt det lyserøde...........

ja helt fra bunden af.. hihi så må jo til at bygge selv ja hun er rigtig glad for den..

Anmeld

30. juli 2010

bette skriver:

nøøøjjjj hvor er den bare blevet super flot altså.. der tager jeg dælme hatten af

Tark... vi er også rigtig stolte af den.. og vores datter elsker den så det var  hele  byggeriet værd

Anmeld

30. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ej den er da bare vildt fin!!!

Anmeld

30. juli 2010

Chalala85

Hvor er den bare skøn, en rigtig prinsesse seng til en rigtig prinsesse

Anmeld

30. juli 2010

Alexis skriver:

Ej den er da bare vildt fin!!!

tak altid dejligt at få positiv feedback

Anmeld

30. juli 2010

Chalala85 skriver:

Hvor er den bare skøn, en rigtig prinsesse seng til en rigtig prinsesse

Ja det jo lige set og jeg kan love dig for hun er glad for den.. nu kan hun selv kravle ud af sengen så hun er blevet lidt sværer at lægge i seng da hun bare står op heletiden.. men tror det passer hende at istedet for at sidde på en stol ved siden af hende når vi læser godnat historier eller synges godnat sang så putter jeg ved siden af

Anmeld

30. juli 2010

Chalala85

KatjaRenee skriver:

Ja det jo lige set og jeg kan love dig for hun er glad for den.. nu kan hun selv kravle ud af sengen så hun er blevet lidt sværer at lægge i seng da hun bare står op heletiden.. men tror det passer hende at istedet for at sidde på en stol ved siden af hende når vi læser godnat historier eller synges godnat sang så putter jeg ved siden af

Det er da helt perfekt til hende. Så må du lave en hjemmebrygget prinsesse historie hvor hun er prinsessen på sit helt eget slot osv.. så skal du se, så vil hun hele tiden i seng hehe

Anmeld

30. juli 2010

Det er da helt perfekt til hende. Så må du lave en hjemmebrygget prinsesse historie hvor hun er prinsessen på sit helt eget slot osv.. så skal du se, så vil hun hele tiden i seng hehe

hehe hun bliver 2 her den 13 så tålmodighed har hun ikke til at ltte mere end 2 min

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.