Se hva jeg skal ha lavet:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

lisesp83

Jeanne skriver:

Hvorfor skal han bestemme det?

Ja det tænker jeg også

Den ville da være så flot. Syns det er vildt godt tegnet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

Malonde1985

Synes heller ikke han skal bestemme det! Hvis du vil ha den på håndleddet, er det jo dit eget valg. Men synes også den kunne være fin at få lavet på foden

Anmeld

1. september 2010

betski

Mirjam123 skriver:

Fik aldrig sagt at mig og kæresten kom op og skændes over denne tato, han ville fandme ikke jeg sku ha lavet en på håndledet blev bare så ked af det, da det betyder meget for mig Så jeg har ikke fået den lavet

Tror sq jeg havde gjort det alligevel. Han bestemmer vel ikke over dig? Hvis det er noget du 100% inders inde har lyst til at få, synes jeg du bør gøre det - for dig selv. Jeg har selv stået med en kæreste der ikke ville have at jeg fik lavet en tatoo, men det kom han altså ikke til at bestemme. Og efter lidt tilvænning, måtte han da også indrømme, at han synes den var pæn

Anmeld

1. september 2010

1977

Profilbillede for 1977
duddi. skriver:

Tror sq jeg havde gjort det alligevel. Han bestemmer vel ikke over dig? Hvis det er noget du 100% inders inde har lyst til at få, synes jeg du bør gøre det - for dig selv. Jeg har selv stået med en kæreste der ikke ville have at jeg fik lavet en tatoo, men det kom han altså ikke til at bestemme. Og efter lidt tilvænning, måtte han da også indrømme, at han synes den var pæn

Da jeg skulle tusses i tidernes morgen, flippede manden helt ud - især da jeg sagde jeg ville have 2. Svigermor var ligesådan. Men jeg fik dem og har aldrig fortrudt.

Nu har svigermor også en, og manden har på hele højre arm, en på venstre overarm + en på underarmen, på højre underben og en mellem skulderbladene

Anmeld

1. september 2010

lisesp83

duddi. skriver:

Enig

Min kæreste har ingen tattoos og interesserer sig ikke for dem. Hvor jeg derimod har 5 stk, og skal da have en mere, nu hvor vores datter er blevet døbt. En med hendes navn og fødselsdato.

Han siger intet, for han ved godt at jeg nok selv skal bestemme.

Hvis det betyder så meget for dig, så gør det. Måske syns han den er fin, når han ser den på dit håndled evt. Og måsker kræver det bare, at han vænner sig til den..

Anmeld

1. september 2010

Faith

Virkelig flot! Jeg skal have skrevet Mikkel og Emil på mit håndled om snart. Synes det er et fedt sted, for så ser man den hver dag

Anmeld

1. september 2010

Orkide86

Jeanne skriver:

Hvorfor skal han bestemme det?

Sådan er thomas bare han gik helt amok

Anmeld

1. september 2010

Orkide86

Vi havde sankket om det tidligere og det lød til være iorden med ham han vil os selv ha lavet hans på skulderen større, men da jeg så fortalte at jeg havde en tid dagen efter, blev han sur og sagde han bare ikke ville ha jeg sku ha den på håndledet, jeg ku få den lavet et andet sted bare ikke der men har ikke fået den lavet for jeg vil ha den på håndledet.. en dag kommer jeg hjem med den uden han ved det.. Han bestemmer jo turde slet ikke da jeg hørte hvor sur han blev..

Han mente bestemt ikke jeg ku få arbejde hvis jeg fik en der..

Anmeld

1. september 2010

mullesmith2

Den er super flor Mirjam

Anmeld

1. september 2010

Orkide86

mullesmith2 skriver:

Den er super flor Mirjam

Tak Louise. men må ikke få den for Thomas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.